ترندهای روز

سرنوشت آذری‌جهرمی در دولت پزشکیان مشخص شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

محمدجواد آذری جهرمی که در جریان تبلیغات افق میهناتی به صورت تمام وقت برای پیروزی مسعود مزیکیان فعالیت می کرد، با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت که در کابینه جدید سمتی نخواهد داشت.

سرنوشت آذری جهرمی در دولت پزشکی مشخص شد

متن یادداشت وی به شرح زیر است: افق میهنات به پایان رسید و مردم ایران و نظام اسلامی سربلند شدند. مقدمات آشتی مردم با حقوقشان فراهم شد. امیدوارم این سرمایه گذاری مورد توجه قرار گیرد و حفظ شود.

همانطور که از ابتدای تبلیغات افق میهناتی نوشته بودم امروز که کار افق میهنات تمام شده است، مسئولیتی در کابینه جدید نمی پذیرم. من معتقدم باید با مردم روراست بود و با بازی با کلمات از قولی که داده عدول نکرد. باید جانی تازه در روح دولت چهاردهم دمید. چهره های تکراری برای مردم خسته کننده است.

باید روی پایان پایان نامه ام تمرکز کنم و تحصیلاتم در مقطع دکترا را ادامه دهم، این برنامه قبلی من برای زندگی بود که آن را دنبال خواهم کرد.

برای رئیس جمهور منتخب و دولت آینده آرزوی موفقیت دارم. او هم اکنون امید خیل عظیمی از مردم است و با صداقت و صداقت و پاکی و شجاعت خود انشاالله در اداره امور اجرایی کشور بدرخشد. من با اندک ثروتی که دارم و با تمام توانم از او و راهش حمایت خواهم کرد تا با اعمال او همه با هم به زندگی برگردیم…

لازم به ذکر است محمدجواد ظریف که یکی از دستیاران پزشکی در دوران تبلیغات افق میهناتی بود، گفته بود در کابینه نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا