ارزهای دیجیتال

سرنوشت بیت کوین و رمزارزها با برد دونالد ترامپ چه می‌شود؟

به گزارش ایران تحلیل:




شرکت مدیریت Daei Vaneck به تازگی پیش بینی جدیدی در مورد آینده قیمت بیت کوین در صورت پیروزی دونالد ترامپ انجام داده است.



به گزارش ایران تحلیل، شرکت مدیریت سرمایه Vaneck پیش بینی جدید قیمت بیت کوین را پس از شصتمین انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا اعلام کرد. بر این اساس قیمت بیت کوین در ۹ نوامبر سال آینده به دلیل پیروزی احتمالی دونالد ترامپ با ۲۹۰ رای در مرحله نهایی انتخابات به رکورد جدیدی خواهد رسید. اگر دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال آینده پیروز شود، این خوش بینی وجود خواهد داشت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از سخت گیری های خود بکاهد.

وانک همچنین پیش بینی می کند که اگر قیمت بیت کوین تا دسامبر سال آینده به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد، ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس بیت کوین، به عنوان مرد سال مجله تایمز انتخاب خواهد شد.

پیش بینی قیمت بیت کوین با پیروزی ترامپ

طبق پیش بینی شرکت مدیریت دارایی Vaneck، قیمت طلای دیجیتال در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۴ به قیمت تاریخی ۱۰۰۰۰۰ دلار خواهد رسید. در نیمه دوم سال ۲۰۲۴، با شروع انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، وضعیت دیوار آسیب خواهد دید. این اصطلاح برای توصیف بازاری به کار می رود که با وجود علائم نگران کننده و منفی، روند صعودی را تجربه می کند. این نگرانی های بازار شامل عواملی مانند ریسک های سیاسی و اقتصادی است.

بر اساس پیش بینی این شرکت، نرخ مشارکت شرکت کنندگان در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با ثبت رکورد مشارکتی جدید به ۴۵ درصد خواهد رسید. تعداد بالقوه بالای رای دهندگان در سری بعدی انتخابات نشان دهنده نارضایتی شهروندان از سیاست فعلی است. یکی از مهمترین آنها سیاست سختگیرانه SEC در مورد بازار ارزهای دیجیتال و صرافی های فعال در این کشور است.

تاثیر پیروزی ترامپ بر بیت کوین و ارزهای دیجیتال

این شرکت زمان دقیق رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰۰۰۰ دلار را در ۹ نوامبر ۲۰۲۴ اعلام کرده است. این تاریخ دقیقاً ۳ سال از قیمت بالای قبلی بیت کوین است. در نوامبر ۲۰۲۱، قیمت بیت کوین به رکورد ۶۸۸۹۲ دلار رسید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا