فرهنگ و هنر

سرنوشت فصل ۷ پایتخت همچنان نامعلوم؟! :: ایران تحلیل

ابتدا نسخه سینمایی فصل هفتم سریال پایتخت تولید می شود، سپس یک سریال ۱۶ قسمتی برای پخش در سال ۱۴۰۳ یا نوروز ۱۴۰۴ تولید می شود.

به گزارش ایران تحلیل به نقل از فرادید، دقیقا ۱۲ سال پیش بود که سریال پایتخت در ایام نوروز پخش شد. سریالی که از همان قسمت های اول با استقبال خوب مخاطبان تلویزیون مواجه شد. پس از آن مسئولان سیما از سیروس مقدم و محسن تنابنده خواستند ۶ سریال دیگر از این سریال بسازند. البته این رفاقت بین عوامل پایتخت و مسئولان تلویزیون تا سال ۱۳۸۸ ادامه داشت و در نهایت به اختلاف نظر ختم شد. در این بین برخی از بازیگران این سریال توپ را به زمین تلویزیون انداختند و گفتند که با مسئولان سیما مشکلی ندارند و در تولید فصل جدید اختلال ایجاد می کنند. بالاخره امسال بار دیگر صدا و سیما و پایتخت ها نتوانستند این همکاری را ادامه دهند.

* فصل هفتم سریال پایتخت چه زمانی پخش می شود؟
نزدیک به دو ماه است که سیروس مقدم، الهام غفوری و محسن تنابنده درباره زمان پخش و فرمت سریال جدید پایتخت صحبتی نکرده اند. اما ۴۰ روز پیش خبرگزاری حکومتی به نقل از مسئولان تلویزیون اعلام کرد که ابتدا نسخه سینمایی فصل هفتم سریال پایتخت در نوروز پیش رو تولید و پخش می شود. سپس یک سریال ۱۶ قسمتی برای پخش در سال ۱۴۰۳ یا نوروز ۱۴۰۴ تولید می شود.

*سارا و نیکا دو بازیگری که دیگر پایتخت نیستند
سارا و نیکا از ابتدای سریال به عنوان فرزندان هما و نقی حضور داشتند اما برخی اتفاقات باعث شد تا حضور آنها در قسمت دوم سریال پایتخت ۶ و پایتخت ۷ منتفی شود. آنها اورجینال هستند و اخیرا فراخوانی برای جذب دوقلوهای جدید منتشر کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا