ترندهای روز

سرنوشت نامعلوم دختر ۱۱ ساله‌ای که در پارک ناژوان گم شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

صدف سادات احمدی خواهر بزرگ هلنا دختر گمشده اصفهانی توضیح داد: ۱۰ خرداد ساعت ۱۴۰۳ حوالی ساعت ۹ شب بود که خانوادگی به پارک ناژوان رفتیم. در طول این یک سال، حدود ۳ یا ۴ بار به این پارک رفته ایم، یعنی کم و بیش بخشی از تفریحات خانوادگی ماست.

وی ادامه داد: کنار هم نشسته بودیم که هلنا خواهر ۱۱ ساله ام گفت می خواهد برود هیزم جمع کند تا آتش روشن کند. با اصرار و درخواست بسیار گفت. من و تمام خانواده با درخواست هلنا مخالفت کردیم. گفتیم از ما جدا نشوید و تاکید کردیم که پیش ما بمانید.

خواهر هلنا در توضیح وقایع آن روز یادآور شد: من به هلنا اعتماد کردم و گفتم اگر می‌خواهی بروی، به اولین آلاچیق برو. هلنا ناگهان ما را ترک کرد. با اینکه از ما دور شد، مطمئن بودم دختری نیست که خودش دست به هر کاری بزند.

احمدی گفت: دختری نیست که وقتی جایی می رویم از ما دور بماند. نمی دانم یعنی یکی به او گفته این کار را بکند؟ من واقعا نمی دانم، اما بعد از ۱۰-۱۵ دقیقه نگران شدیم. چون دیگر هرگز او را ندیدیم و همه احساس می کردیم گم شده است.

وی با بیان اینکه احتمال می رود فردی خواهرم را دزدیده باشد، گفت: اگر فردی هلنا را دزدیده بود در این ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بود که خواهرم برای جمع آوری چوب رفت. پس از گم شدن هلنا، سعی کردیم از طریق پلیس او را پیدا کنیم.

خواهر دختر گمشده اصفهانی با تاکید بر اینکه در پلیس قاهمیه پرونده تشکیل داده اند، خاطرنشان کرد: پلیس به ما توضیح داد که دوربین های پارک را بررسی و یک نفر را به عنوان مظنون دستگیر کردند. البته من و خانواده ام از فرد بازداشت شده اطلاعی نداریم و پلیس نیز فرد خاصی را به ما معرفی نکرده است.

احمدی افزود: پلیس فقط به ما گفته است که طبق اطلاعات پلیس ظاهرا مشخص نیست اصلا با هلنا چه کرده است.

احمدی با اشاره به اینکه به جز هلنا خواهر و برادر دیگری ندارم، گفت: تا جایی که اطلاع دارم پلیس پیگیر این موضوع است که این فرد مظنون به آدم ربایی با خواهرم چه کرده است. معلوم نیست مظنون این پرونده مرتکب جرم شده یا او را به دیگری سپرده است و حالش چگونه است. پلیس اطلاعات بیشتری به ما نمی دهد و می گوید صبر کنید تا جرم مظنون ثابت شود، بعد آن را علنی می کنیم.

خواهر هلنا با تاکید بر اینکه همه ما قطعا امیدواریم دوباره خواهرم را ببینیم و به خانه برگردیم، تصریح کرد: پلیس قمیه به ما می گوید که باید با مدارک کامل صحبت کنیم، به همین دلیل به ما نمی گویند دقیقا چه اتفاقی افتاده است. ما واقعا امیدواریم که هلنا در دستان کسی باشد.

وی با اشاره به اینکه خانواده احمدی دوست دارند تا جایی که امکان دارد مفقود شدن دخترشان رسانه ای شود، گفت: هنوز دقیقاً نمی دانیم چه اتفاقی افتاده و به همین دلیل می خواهیم رسانه ای شود و از مردم کمک بگیریم. هر امکانی می توان داد. هر اتفاقی ممکن بود بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا