اقتصاد جهان

سرگردانی مسافران و ایجاد صف های طولانی در فرودگاه لندن

به گفته گاردین ، ​​مسافران مسافران لندن روز یکشنبه با صف و تأخیرهای طولانی روز یکشنبه ایستادند. برخی حتی پروازهای خود را از دست دادند.

دلیل این امر مشکل در هواپیما ، سیستم های پذیرش ، تحویل بار و ایمنی فرودگاه به دلیل اختلال در سیستم های فناوری اطلاعات آنها بود.

تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی صف های طولانی را نشان می داد. اگرچه گفته می شود که این مشکل حل شده است ، از مسافران خواسته شد تا با خطوط هوایی خود در تماس باشند ، زیرا ممکن است برخی از پروازها به تأخیر بیفتند.

این فرودگاه در توضیحی در مورد شبکه X- اجتماعی نوشت: “تیم های ما سعی می کنند شرکت (پرواز) را با توجه به مشکل فناوری اطلاعات که در ساعات اولیه صبح بر سیستم های ما تأثیر می گذارد ، بازیابی کنند.”

اگرچه این مشکل حل شده است ، اما برخی از پروازها هنوز هم می توانند به تأخیر بیفتند. ما از این اختلال عذرخواهی می کنیم و به مسافران توصیه می کنیم که قبل از ترک فرودگاه ، پرواز خود را از شرکت هواپیمایی مسئول دنبال کنند.

فرودگاه لندن افزود: “ما امیدواریم که همه سیستم ها به زودی به طور کامل بهبود یابند و به زودی گزارش دیگری در مورد آخرین تحولات ایجاد خواهیم کرد.”

سخنگوی فرودگاه فرودگاه Standd به PIA گفت: “اکنون همه سیستم ها به طور کامل ترمیم شده اند و به دلیل این مشکل هیچ پرواز لغو نشده است.” ما در حال بررسی علت این اختلال هستیم و هنوز هیچ چیز تأیید نشده است ، اما به نظر می رسد مربوط به دسترسی آنلاین به برخی از سیستم ها است.

یکی از مسافرانی که پرواز خود را به رایان ایر به رم از دست داد ، به روزنامه گاردین گفت: “من دو ساعت زودتر ساعت ۶ صبح وارد فرودگاه شدم. پرواز من ساعت ۸:۰۵ بامداد بود ، اما من به موقع به آنجا نرسیدم (رم).

مسافر دیگری که می خواست نامگذاری شود ، بی بی سی گفت که او ساعت ها در صف های طولانی در ترمینال گرفتار شده و پرواز خود را به یونان از دست داد.

وی گفت که ساعت ۴:۴۵ دقیقه بعد از ظهر به فرودگاه در منطقه AXX می رسد و به موجب آن مسافران حتی فراتر از درب شروع می شوند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا