ترندهای روز

سریال باتلاق چند قسمت است؟

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

ژانر سریال Swamp درام، عاشقانه و اجتماعی است. این مجموعه برای اولین بار در ۱۷ آگوست ۲۰۱۷ منتشر شد (۲۶ مرداد ۱۳۹۶) روی آنتن شبکه هام رفت و در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۸ (۱۹) بهمن ۱۳۹۶) پایان یافت.

تعداد قسمت های سریال مرداب

Batlaq یک درام اجتماعی عاشقانه پاکستانی است که از تلویزیون Hum TV پخش می شود. زاهد احمد، آرمینا خان، منیب بهات و کینزا هاشمی در این فیلم نقش های اصلی را ایفا می کنند. سریال بتلق یکی از جدیدترین سریال های پاکستانی در ژانر درام عاشقانه است که تاکنون از تلویزیون ایران پخش نشده است.

تعداد قسمت های سریال پاکستانی بتلق ۲۶ قسمت است که از روز ۳ پخش می شود. اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع شده و این سریال در ۲۲ قسمت از شبکه تماشا پخش می شود که آخرین قسمت این سریال ۲۴ خواهد بود. اردیبهشت پخش خواهد شد.

داستان سریال مرداب

داستان سریال مرداب یک داستان درام عاشقانه دارد. داستان فیلم درباره دو خواهر است که یکی ثروتمند و دیگری فقیر است که قرار است فرزندانشان با یکدیگر ازدواج کنند اما هیرا و شجاع با هم اختلاف دارند. به همین دلیل شجاع تلاش می کند به خارج از کشور برود…

شجاع در طول سفر غیرقانونی خود با موانع سخت زیادی روبرو می شود. زمان زیادی طول می کشد تا به لندن برسید، با چالش های پیش پا افتاده زیادی در این بین، ابتدا از کراچی به ایران، سپس به ترکیه، سپس یونان، سپس فرانسه و در نهایت به مقصد واقعی او، لندن. او با گروهی از مردان که همگی تشنه، گرسنه و بسیار تحت استرس هستند، سفر می کند و از کشوری به کشور دیگر می رود. آنها که قادر به رفع تشنگی یا رفع گرسنگی نیستند، توسط رهبر جامعه تهدید می شوند که به والدین خود زنگ بزنند و تقاضای پول کنند وگرنه مجبور به مرگ خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا