اخبار اقتصاد ایران

سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان شد

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ سعید زاهدی به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان منصوب و معرفی شد.

ایران تحلیل، صبح امروز در مراسمی با حضور محمد نوروزی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ارتباطات و جمعی از مدیران گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان که در این مراسم حضور داشتند. سعید زاهدی به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان منصوب شد. گیلان معرفی شد.

در حکم انتصاب سعید زاهدی آمده است: از وی به عنوان نماینده ارشد وزیر در استان انتظار می رود علاوه بر انجام وظایف محوله نسبت به هماهنگی ظرفیت های سایر واحدهای استانی و منطقه ای نیز اقدام کند. این وزارتخانه و با هماهنگی و تعامل استاندار محترم گیلان و سایر دستگاه های اجرایی استان نسبت به تحقق موارد ذیل توجه لازم را داشته باشند.

مدیریت پروژه ملی فیبر نوری منازل و مشاغل استان تا رسیدن به پوشش ۸۰ درصدی خانوارهای استان تا پایان سال ۱۴۰۳، تکمیل پروژه اتصال روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات مطابق با قوانین قانونی وظایف و در برنامه زمان بندی تعیین شده، حمایت از رونق و رشد کسب و کار و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال، پیگیری اجرای طرح ها و پروژه های استانی شبکه ملی اطلاعات، مستمر نظارت بر وضعیت زیرساخت های ارتباطی در سطح استان از نظر پایداری، امنیت و پدافند غیرعامل به منظور ارتقای تاب آوری در برابر حوادث و مخاطرات طبیعی و انسانی.

همچنین با پیگیری راه اندازی پنجره واحد خدمات هوشمند استان و اتصال آن به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت، تشکیل مستمر و منظم شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان و پیگیری اجرای مصوبات (موضوع ابلاغیه شماره ۵۷۰۲۶/۱ مورخ ۱۲/۴/۱۴۰۱ استفاده از نیروهای کارآمد، انقلابی و متخصص در بخش‌های مختلف این اداره کل، ارائه گزارش ماهانه از پیشرفت پروژه ها در سطح استان در قالب شاخص های اعلام شده و پیگیری ارتقای خدمات پست و پست بانک جمهوری اسلامی ایران در استان، انتظارات اصلی وزیر ارتباطات و فناوری است که اطلاعات از ژنرال جدید است. مدیر استان

در پایان این حکم همچنین آمده است: امیدوارم با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق اسلامی، تقوای الهی با رویکرد جهادی در راستای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید. ایران در راستای تحقق اهداف حکومت مردمی ایران.

در ادامه سعید زاهدی ضمن قدردانی از اعتمادی که در تشریح برنامه های خود داشت، گفت: از امروز با همدلی، همت، برنامه ریزی و تلاش واحدهای تابعه از جمله پست، پست بانک، زیرساخت های ارتباطی، تنظیم مقررات و اپراتورهای ارتباطی ما در تلاش هستیم تا رضایت خود را افزایش دهیم.” مردم از هیچ تلاشی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دریغ نکنیم.

لازم به ذکر است پیش از این فرزاد توکلی صاحب این سمت بود که به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا