سفیر؛ سامانه تجاری “بله”/ تمرکز ویژه “بله” بر نوآوری و خدمات متمایز
مدیر عامل اپلیکیشن “بله”:
مدیرعامل اپلیکیشن بله گفت: در بله از روز اول بر نوآوری و ارائه خدمات متمایز نسبت به رقبای داخلی و خارجی تمرکز کرده ایم.
کاظم کیال، مدیرعامل اپلیکیشن بله در گفتگو با افق میهنوی در خصوص این اپلیکیشن گفت: بله، این اپلیکیشن در حال حاضر ۳۰ میلیون کاربر ثبت نام شده، ۱۱ میلیون کاربر فعال ماهانه و ۴ میلیون کاربر فعال روزانه دارد.
وی افزود: بله، ما خدمات مختلفی را ارائه می دهیم، تماس صوتی و تصویری و همچنین خدمات پیام رسانی و ارتباطی. در بله، از روز اول بر نوآوری و ارائه خدمات متمایز نسبت به رقبای داخلی و خارجی تمرکز کرده ایم.
مدیرعامل بله ادامه داد: از روز اول اولین اپلیکیشنی بود که امکان انتقال پول را فراهم کرد. اگر بله، می توانیم بدون دانستن شماره کارت طرف مقابل، پول را انتقال دهیم.
کیال به پاکت کادو بله گفت: یکی دیگر از این ایده ها پاکت کادویی است که برای مناسبت ها و اعیاد خوب است و مورد استقبال مردم قرار گرفت.
وی در خصوص سامانه سفیر گفت: سامانه سفیر یک سامانه اطلاعاتی است که در اختیار سازمان ها قرار می گیرد و ما با توجه به ارزش افزوده سازمان و مشتریان آن سازمان، کسب درآمد می کنیم. این سیستم خدمات تجاری ماست. این سرویس برای سازمان های بزرگ نیز استفاده می شود.
مدیرعامل «بله» خاطرنشان کرد: بانک ملی سالانه ۵ میلیارد پیام در بستر بله ارسال می کند. هیچ محدودیت شخصیتی در این پلتفرم وجود ندارد. علاوه بر متن، می توانید یک تصویر یا فایل را نیز با سرعت بالا ارسال کنید.
وی در خصوص سامانه «تگ» نیز گفت: کاربر می تواند در سامانه «تگ» مدیریت مالی شخصی داشته باشد. مدیریت مالی شخصی “بله” بهترین مدیریت مالی شخصی است که وجود دارد. مخاطبین این تجارت اجتماعی فروشگاه ها و کانال های تجاری هستند.
کیال درباره طرح «آری» در زمینه صنعت مالی گفت: قبلاً وقتی مردم می خواستند ارز مسافرتی بگیرند به بانک ها مراجعه می کردند و مدارک ارائه می کردند و پول نقد می گرفتند. اما اکنون بدون مراجعه حضوری به بانک در طرح بله، پرداخت های ریالی را انجام می دهد. در فرودگاه پول را از دستگاه خودپرداز می گیرد و کار را انجام می دهد.
وی تصریح کرد: این تبلیغات موجب صرفه جویی در وقت مشتریان می شود و از زمان راه اندازی این سرویس تاکنون حدود ۲ میلیون نفر از این خدمات در بانک ملی و سامانه بام ارائه شده است که مورد استقبال کاربران قرار گرفته است با توجه به راحتی آن، این سرویس به خوبی در “بله” مورد استقبال قرار گرفت.
مدیر عامل اپلیکیشن بله با اشاره به سامانه سفیر گفت: سامانه سفیر به بانک ملی کمک می کند تا به صورت فوری و در سریع ترین زمان ممکن پیامک برای مشتری ارسال کند. با استفاده از این سیستم بانک ملی صرفه جویی زیادی می کند. همچنین این سامانه را در اختیار سایر سازمان ها مانند شرکت پست، صندوق امداد و ولایت قرار می دهیم.
پایان مقاله