ترندهای روز

سقط جنین زن سرایدار با ضربه مرد همسایه

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

یکی از مأموران کلانتری ۱۴۲ کن ساعت ۲۱ روز چهارشنبه ۶ تیرماه در تماس تلفنی با بازپرس قتل محسن اتکی، مسئول شعبه اول بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، گفت: او را از سقط جنین یک زن جوان افغان خبر داد. بازپرس تعزیری پس از استماع گزارش مقدماتی دستورات قضایی لازم را برای شروع تحقیقات پلیسی صادر کرد.

با بررسی های ماموران مشخص شد زن جوان در جریان حمله مردی به محل سکونتش مجروح شده و در حالی که ۵ ماهه باردار بوده به بیمارستان منتقل شده است. اما در معاینه پزشکی مشخص شد که فرزندش را از دست داده است. پس از به دست آوردن این نتایج، مهاجم که همسایه آنهاست دستگیر شد.

زنی که فرزندش را از دست داده بود در تحقیقات به پلیس گفت: من و شوهرم سرایدار باغی در محله کن هستیم. یک زوج ایرانی هم همسایه ما بودند. آنها و مهمانانشان همیشه زیاد به باغ خانوادگیشان سر می زدند و هر بار که به آنها تذکر می دادیم توجهی نمی کردند. این بار مهمان داشتند و مثل اغلب اوقات سر و صدا داشتند و حتی بچه های این خانواده مدام سروصدا می کردند. به همین دلیل دوباره به آنها تذکر دادیم اما توجهی نکردند و بعد از ساعتی مرد خانواده که همسایه ما بود جلوی خانه ما آمد و با من و شوهرم دعوا کرد. وقتی دعوا بالا گرفت با لگد به شکم حامله ام زد و بیهوش شدم. وقتی مرا به بیمارستان بردند، متوجه شدم بچه ام را از دست داده ام. برای همین از مرد همسایه شاکی هستم.

در همین حال متهم به جرم خود اعتراف کرد و در بازجویی گفت: عصبانی شدم و این کار را کردم. من قصد کشتن فرزند آن خانواده را نداشتم.

در حال حاضر تحقیقات از متهم که هم اکنون در بازداشت به سر می برد با دستور بازپرس اختیاری ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا