ترندهای روز

سقف حقوق بازنشستگان ۷۰میلیون تومان شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

مدیرعامل صندوق بازنشستگی استان بوشهر گفت: میانگین حقوق پرداختی به هر بازنشسته استان بوشهر حدود ۱۵۰ میلیون ریال در ماه است.

«داریوش کشتکار» اظهار کرد: بیشترین مستمری اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ماهانه ۷۰۰ میلیون ریال است.

سقف حقوق بازنشستگان 70 میلیون تومان بود

وی در مراسم معارفه و تقدیر از بازنشستگان نمونه استان بوشهر اظهار داشت: ۱۹ هزار و ۵۰۰ بازنشسته استان بوشهر از ۶۰ دستگاه دولتی و شهرداری تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند و ماهیانه ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال حقوق دریافت می کنند.

وی افزود: میانگین حقوق پرداختی به هر بازنشسته در استان بوشهر حدود ۱۵۰ میلیون ریال در ماه است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر بیان کرد: بیشترین مستمری بگیران این صندوق مربوط به آموزش و پرورش استان با ۱۳ هزار و ۱۰۰ نفر است.

کشتکار درباره شاخص ها و معیارهای افق میهن بازنشستگان نمونه کشوری گفت: «علم، آموزش و پژوهش»، «فرهنگ و هنر»، «کارآفرینی و اشتغال زایی»، «فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه»، «فعالیت های ورزشی و تندرستی» و “قربانی”. و ایثار» از جمله ۶ شاخصی است که در هر محور یک نفر افق میهن و به عنوان برگزیده کشوری و استانی تجلیل می شود.

وی ادامه داد: برای امسال «مرتضی فیروزی نوری» در حوزه فرهنگ و هنر، «محمدحسن خسروی بوشهری» در حوزه علمی، آموزشی و پژوهشی، «حسین حیدری» در حوزه فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه و «حسن لاوری» در عرصه ایثار و ایثار. به عنوان بازنشستگان نمونه استان بوشهر افق میهن و مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به سه هزار مستمری بگیر این استان پرداخت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا