اقتصاد جهان

سقوط ارزش تون کوین با دستگیری مالک تلگرام در فرانسه

به گزارش خبرگزاری افق میهن ، مجله فوربس روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که Toncoin (TON) یکی از ارزهای دیجیتالی که مستقیماً با بازی همستر کامبت در تلگرام مرتبط است، پس از دستگیری مدیرعامل این شبکه اجتماعی یکی از ارزهای دیجیتال است. کاهش شدیدی را تجربه کرد.

Toncoin، ارز دیجیتال رقیب بیت کوین با ارزش بازار حدود ۱۴ میلیارد دلار، به طور ناگهانی سقوط کرد و قیمت آن حدود ۲۰ درصد کاهش یافت.

بر اساس گزارش این نشریه، پس از دستگیری پاول دوروف، موسس و مدیر عامل پیام رسان تلگرام در فرانسه، قیمت تون کوین کاهش یافت.

جایی که تلگرام در ترکیه به دلیل محتوای غیراخلاقی مسدود شده است

به گفته منابع آگاه، قرار است روز یکشنبه کیفرخواست علیه دوروف تنظیم شود و تحقیقات دادگاه بر عدم جلوگیری از فعالیت مجرمانه تلگرام در این پیام رسان متمرکز است.

رسانه های فرانسوی اعلام کردند که این میلیاردر فرانسوی-روسی در فرودگاهی در خارج از پاریس دستگیر شده است.

BFMTV گزارش داد که افسران اداره مبارزه با کلاهبرداری فرانسه که بخشی از گمرکات این کشور است، او را عصر شنبه پس از ورود به فرودگاه بورژه با پروازی از جمهوری آذربایجان دستگیر کردند.

به گزارش این شبکه، حکم بازداشت دوروف ۳۹ ساله توسط فرانسوی ها به دلیل عدم انجام اصلاحات در تلگرام وجود داشت که منجر به استفاده از تلگرام برای پولشویی، قاچاق مواد مخدر و به اشتراک گذاری محتوای مجرمانه شد.

مدیر عامل تلگرام از زمان صدور این حکم بازداشت به فرانسه و اروپا سفر نکرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا