ترندهای روز

سقوط ترسناک جنگنده روسی از زاویه دید خلبان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

یک خلبان روسی که جنگنده اش در جنگ روسیه و اوکراین بر اثر اصابت موشک آسیب دیده، فیلمی از لحظه سقوط و پرتاب جت خود منتشر کرده است!

در حالی که نفوذ نیروهای اوکراینی به خاک روسیه در راس اخبار نظامی جهان قرار دارد، ویدئوی هولناکی از سقوط یک جنگنده روسی از دید خلبان آن در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدئو که به صورت سلفی ثبت شده است، لحظات وحشتناک جدایی خلبان از جنگنده و سقوط آن را به تصویر می کشد.

در این ویدئو خلبان توضیح می دهد که جنگنده او در یک ماموریت جنگی در اوکراین به طور ناگهانی مورد حمله قرار گرفته و مجبور به ایجکت شده است. ویدئوی منتشر شده توسط این خلبان بار دیگر بر شدت و خطر بالای نبردهای هوایی در اوکراین تاکید دارد.

نوع جنگنده دقیقا مشخص نیست اما به نظر می رسد جنگنده سوخو ۳۵ باشد. خلبان در این ویدئو تایید می کند که او و جنگنده اش مورد حمله قرار گرفته اند و زمانی برای واکنش نداشته اند. هنوز مشخص نیست که این جنگنده چگونه سرنگون شده است، اما هم آتش پدافند هوایی اوکراین و هم آتش دوستانه از جمله احتمالات هستند.

خونسردی خلبان در این ویدئو نشان می دهد که این حادثه احتمالا در خاک روسیه رخ داده است. از آغاز جنگ اوکراین، حداقل هفت فروند هواپیمای سوخو-۳۵ در نبردهای هوایی منهدم شده است.

این ویدئو یادآور خطرات مرگبار جنگ هوایی و مشکلات خلبانان در نبردهای هوایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا