ترندهای روز

سقوط مرگبار دختر جوان 7 روز قبل از عروسی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

ساعت ۱۱ صبح یکشنبه گذشته سقوط مرگبار دختر جوان در یکی از برج های غرب پایتخت به بازپرس محسن افچی اعلام شد. با گزارش این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و با حضور تیم جنایی در محل با جسد دختری ۳۵ ساله روبروی برج مواجه شدند.

مدیر برج در تحقیقات اولیه هویت دختر جوان را شناسایی کرد و گفت: چند روز پیش به همراه همسرش برای اجاره یکی از واحدهای برج به اینجا آمدند و آن را اجاره کردند. همانطور که از صحبت هایشان فهمیدم مراسم عقدشان یک هفته دیگر بود و قرار بود جهیزیه بیاورند. امروز با صدای مهیبی به خیابان آمدیم و با جسد دختر جوانی مواجه شدیم.

همسر این دختر جوان که تنها ۷ روز تا مراسم عقدش باقی مانده بود، با شنیدن خبر سقوط مرگبارش شوکه شد و بلافاصله به محل رفت و در تحقیقات گفت: قرار شد جشن عروسی بگیریم. هفته آینده، اما با هم بر سر برخی اختلاف نظر داشتیم. مثلاً اختلاف بر سر اینکه کدام تالار عروسی را اجاره کنیم یا برای عکس و فیلم به کدام آتلیه برویم. حتی با چیدمان وسایل داخل خانه هم مشکل داشتیم. در مورد آرایشگاه و لباس عروس، خواسته های او با اموال من مطابقت نداشت. به مادرش زنگ زدم و از او خواستم با دخترش صحبت کند. به خاطر او خودم را بدهکار کرده بودم اما مطالبات همسرم کامل نبود. او دوست داشت همه مراسم به بهترین شکل برگزار شود. برای همین از مادرش کمک خواستم. من در زمان حادثه اینجا نبودم.

مادر نوواروس نیز در تحقیقات گفت: روزی که دخترم فوت کرد، دامادم از من خواست تا با او صحبت کنم. با یکی از دوستانش به خانه دخترم رفتیم و از او خواستم کمی منطقی تر رفتار کند. دخترم هم قبول کرد که توقعاتش را کم کند. اما وقتی از آنجا رفتیم، نیم ساعت بعد به من خبر دادند که دخترم از برج افتاده است.

این در حالی است که دوربین های برج نیز نشان می دهد که در زمان حادثه هیچکس در خانه نبوده و شوهرش نیم ساعت پس از سقوط به آنجا رسیده است. بنا به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در خصوص مرگ مشکوک این تازه عروس ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا