ترندهای روز

سلبریتی‌هایی که به تازگی استاندارد‌های زیبایی را به چالش کشیده اند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

ماهیت سختگیرانه استانداردهای زیبایی گاهی اوقات می تواند زندگی افراد را تحت الشعاع قرار دهد، زیرا فشارها و انتظارات غیرضروری را ایجاد می کند که ممکن است اثرات مخربی بر سلامت جسمی و روانی داشته باشد. تلاش مداوم برای دستیابی به یک تصویر ایده آل می تواند به منبعی برای اضطراب تبدیل شود و باعث شود که فرد نسبت به ظاهر خود احساس بی کفایتی و نارضایتی کند. خوشبختانه با به چالش کشیدن این استانداردها، برخی از سلبریتی ها الگوی خوبی برای امتناع از انطباق با آنها هستند.

شیلو جولی پیت

سلبریتی هایی که اخیرا استانداردهای زیبایی را به چالش کشیده اند

شیلو جولی پیت، دختر ۱۷ ساله آنجلینا جولی و برد پیت که در سال های اخیر مدل موی کوتاهی را ایران تحلیل کرده است، اخیرا با موهای صورتی دیده شده است.

ایران تحلیل این مدل مو باعث شد بیشتر شبیه مادرش شود. آنجلینا جولی نیز در جوانی ایران تحلیل های زیبایی غیر متعارف داشت. او در سال ۱۹۹۷ با موهای بسیار کوتاهش خبرساز شد. جولی رویکرد جسورانه خود را به سبک شخصی خود به رخ می کشد.

سلنا گومز

سلبریتی هایی که اخیرا استانداردهای زیبایی را به چالش کشیده اند

سلنا گومز یک بار فاش کرد که با فشار زیادی بزرگ شده تا به نظر برسد که ویژگی های خاصی دارد. این باعث شد او تصمیم بگیرد که استانداردهای زیبایی غیر واقعی را تغییر دهد. او با برند آرایشی خود به نام Rare Beauty سعی می کند با استفاده از آرایش نشان دهد که هرکسی در نوع خود زیباست. او همچنین در مورد اهمیت سلامت روان و پذیرش خود صحبت می کند.

پاملا اندرسون

سلبریتی هایی که اخیرا استانداردهای زیبایی را به چالش کشیده اند

تصمیم جدید پاملا اندرسون برای کنار گذاشتن آرایش مورد حمایت زیادی قرار گرفته است. اندرسون اخیرا با چهره بدون آرایش در مراسم مختلف شرکت کرده و تصاویر بدون آرایش را در اینستاگرام خود منتشر کرده است. او گفت که ترک آرایش به او احساس آزادی و رهایی بخشیده است.

اشلی گراهام

سلبریتی هایی که اخیرا استانداردهای زیبایی را به چالش کشیده اند

اشلی گراهام که معروف ترین و موفق ترین مدل سایز بزرگ دنیاست، در مورد چالش هایی که استانداردهای زیبایی بر مردم تحمیل می کند و اهمیت پذیرش خود و عشق به خود صحبت های زیادی کرده است.

او معتقد است که مردم باید تلاش کنند در مقابل این نیروی بیرونی که تلاش می کند به آنها دیکته کند چگونه باید باشند و بدن منحصر به فرد خود را بپذیرند، بایستند. گراهام تاکید می کند که با وجود فشارهای جامعه، همه مردم زیبا هستند.

منبع: روزیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا