ترندهای روز

سلبریتی های هالیوودی که تصمیم گرفتند فرزندشان را ساده زیست و فروتن بار بیاورند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

در دنیایی که شهرت و ثروت اغلب با زندگی مجلل همراه است، برخی از والدین مشهور هالیوود تمام تلاش خود را برای القای ارزش های غیر مادی در فرزندان خود به کار گرفته اند. با تمام زرق و برق هالیوود، این ستارگان با تعهد به تربیت افراد ساده و متواضع، مسئولیت تربیت فرزندان را بر عهده گرفته اند.

درو بریمور

سلبریتی های هالیوودی که تصمیم گرفتند فرزندشان را به روشی ساده و متواضع به دنیا بیاورند

درو بریمو نمونه ای از رویکرد متفاوت به فرزندپروری با اولویت دادن به تجربیات معنادار بر هدایای مادی است. او با خودداری از خرید هدایای کریسمس برای دخترانش، بر اهمیت ایجاد لحظات ماندگار تاکید می کند.

بریمور گفت: هر کریسمس دخترانم را به سفر می برم. من برایشان کادو نمی خرم که فکر می کنم در این سن و سال دوست ندارند، اما به آنها می گویم: فکر می کنم جاهایی که با هم رفتیم و عکس ها و تجربیات را به یاد می آوریم و این چیزی است که دوست دارم. بهت میدم.”

باریمور البته به حفظ تعادل اعتقاد دارد و به همین دلیل در طول سال برای دخترانش هدیه می خرد. وی تاکید کرد: من مادر عجیب و سخت گیر و سردی نیستم که بگویم هدیه نگیرند.

رویکرد باریمور هنجارهای مرسوم را به چالش می‌کشد و نشان می‌دهد که تمرکز بر خاطرات می‌تواند هدیه‌ای غنی‌تر از دارایی‌های مادی باشد.

ماییم بیالیک

سلبریتی های هالیوودی که تصمیم گرفتند فرزندشان را به روشی ساده و متواضع به دنیا بیاورند

مایم بیالیک که بیشتر با بازی در سریال «نظریه انفجار بزرگ» شناخته می شود، از آن دسته والدینی است که نگرش متفکرانه ای نسبت به نظم و انضباط دارند. او که به دلیل سبک فرزندپروری سخت‌گیرانه و در عین حال عاشقانه‌اش شناخته می‌شود، بر اهمیت در نظر گرفتن پیامدهای نه گفتن به کودکان تأکید می‌کند.

وی در این باره گفت: سعی می کنیم از کلمه نه استفاده نکنیم زیرا وقتی مدام به کودک نه می گویید در بیشتر موارد در نهایت فرزند شما تبدیل به فردی می شود که مدام نه می گوید.

در واقع بیالیک عواقب نافرمانی فرزندانش را ترجیح می دهد. این نگرش او نه تنها باعث شکل‌گیری مسئولیت در فرزندانش می‌شود، بلکه آنها را تشویق می‌کند تا به عواقب اعمال خود نگاه عمیق‌تری داشته باشند.

جفری مورگان

سلبریتی های هالیوودی که تصمیم گرفتند فرزندشان را به روشی ساده و متواضع به دنیا بیاورند

جفری مورگان، که بیشتر برای بازی در مردگان متحرک شناخته می شود، و همسرش هیلاری برتون، نمونه ای از متعهد شدن به تربیت فرزندان ساده با ایجاد تغییر آگاهانه در سبک زندگی آنها هستند. این زوج که تصمیم گرفتند از شهر به یک مزرعه نقل مکان کنند، مصمم هستند تا با تجربیات عملی، احساس مسئولیت را در فرزندان خود ایجاد کنند.

هیلاری برتون در این باره گفت: من می‌خواهم فرزندانمان مسئول باشند. وقتی در لس‌آنجلس بودیم، متوجه شدیم که بسیاری از بچه‌هایی که در زمین‌های بازی می‌دیدیم نمی‌دانستند که افراد دیگری روی کره زمین زندگی می‌کنند. دوست داشتیم فرزندانمان متواضع باشند و کارهای زیادی انجام دهند.”

این زوج همیشه فرزندان خود را در انجام کارهای مختلف از جمله باغبانی درگیر می کنند و بر اهمیت سخت کوشی تاکید دارند.

دیوید و ویکتوریا بکهام

سلبریتی های هالیوودی که تصمیم گرفتند فرزندشان را به روشی ساده و متواضع به دنیا بیاورند

دیوید و ویکتوریا بکهام سخت تلاش کرده اند تا افراد فروتن و آگاه اجتماعی را پرورش دهند. این زوج که از امتیازات فرزندان خود آگاه هستند، همیشه از نابرابری های دنیا با فرزندان خود صحبت می کنند.

ویکتوریا بکهام در این باره گفت: “من و دیوید با بچه ها در مورد زندگی ممتازی که دارند صحبت می کنیم. ما به آنها می گوییم جاهای زیادی در جهان وجود دارد که کودکان گرسنه، بی خانمان و بیمار هستند. آنها می دانند که کمک به دیگران چقدر مهم است. “

این زوج مصمم هستند که فرزندانشان راضی نشوند. ویکتوریا بکهام در این باره گفت: آنها از آن دسته کودکانی نیستند که در خانه بمانند و هیچ کاری انجام ندهند آنها واقعاً کار می کنند.

این تلاش این زوج مشهور را در پسر بزرگشان بروکلین می بینید که از ۱۵ سالگی در یک کافه شروع به کار کرده است.

دیوید بکهام نیز یک بار در اینستاگرام خود عکسی از باغبانی خود و دخترش منتشر کرد که حکایت از تعهد خانواده به داشتن تجربیات کاربردی و معنادار دارد.

رنگ صورتی

سلبریتی های هالیوودی که تصمیم گرفتند فرزندشان را به روشی ساده و متواضع به دنیا بیاورند

پینک خواننده سرشناس نیز سعی دارد وجدان کاری و مسئولیت مالی را به دخترش القا کند. او در اقدامی متفاوت، حداقل دستمزدی را برای کمک دخترش در تورهای کنسرت تعیین کرد تا به او اهمیت درک ارزش کار سخت و مذاکره در مورد مسائل مالی را بیاموزد.

پینک در این باره گفت: ویلو در تور کنسرت های من برای خودش شغل دارد، اخیرا تصمیم گرفتم بیشتر از حداقل دستمزد به او بپردازم و این تغییر شرایط را داشتیم.

پینک همچنین به تشریح مذاکرات خود با دخترش پرداخته و بر درس های ارزشمندی که برای آموزش خودکفایی و مذاکره به دخترش دارد تاکید کرده است.

تعهد پینک به آموزش مهارت های عملی و آگاهی مالی به دخترش نه تنها شیوه متفاوت فرزندپروری او را نشان می دهد، بلکه اهمیت ایجاد وجدان کاری و درک اقتصادی را در کودکان از سنین پایین نشان می دهد.

منبع: روزیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا