ترندهای روز

سلفی با کلت کمری یک قربانی گرفت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

اول عصر مرداد امسال ماموران کلانتری یکی از کلانتری ها با بازپرس قتل پایتخت به محسن الافتی اطلاع دادند که پسر ۲۳ ساله ای بر اثر اصابت گلوله به سرش کشته و جسدش به بیمارستان منتقل شد.

به این ترتیب بازپرس جنایی دستور حضور تیم های تحقیقاتی در بیمارستان را صادر کرد. با شروع تحقیقات جنایی مشخص شد جسد با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ به بیمارستان منتقل شده است. بعداً صاحب ماشین مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: پسر فوت شده دوست من بود که با دو نفر دیگر برای تفریح ​​به آنجا رفته بودیم. دوستم سهیل یک اسلحه کمری کلت آورده بود. داشتیم با هم شوخی می کردیم و هر کدام به نوبت با کلت کمری سلفی می گرفتیم. نوبت به سهیل که رسید موقع عکس گرفتن یک قمه و کلت در دست داشت. به طور ناگهانی تیر از کلت که در دستش بود شلیک شد و به دوست دیگرم، پدرم برخورد کرد. در آن زمان دوستم که صاحب اسلحه بود فرار کرد و من و سهیل تصمیم گرفتیم پدرم را به بیمارستان ببریم اما سهیل در میانه راه رفت و من با پدرم تنها ماندم. طولی نکشید که فهمیدم او مرده است. ترسیدم به یکی از پایگاه های بسیج نزدیک رفتم و ماجرا را برای بسیجیان تعریف کردم و او را به بیمارستان رساندیم و گفتیم فوت کرده است.

پس از به دست آمدن این نتایج مشخص شد که سهیل ۲۵ ساله به شمال کشور متواری شده است. بنابراین تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه وی ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش مشخص شد وی به تهران بازگشته است. بنابراین پسر جوان دستگیر شد. سهیل در بازجویی اولیه گفت: من و پدرم خانه ای را به صورت مشارکتی خریده و اجاره کرده بودیم و اجاره را جمع می کردیم. بر سر کرایه دعوا بود اما ما موضوع را حل کرده بودیم. آن شب برای تفریح ​​رفته بودیم که در حین سلفی گرفتن با کلت کمری به طور تصادفی گلوله ای به سلاح شلیک کردیم. تیر او از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت. اختلاف ما آنقدر زیاد نبود که بخواهم او را بکشم.

با حصول این نتایج با دستور بازپرس جنایی متهم دستگیر شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا