ترندهای روز

سناریوی دروغین قاتل بعد از کشتن همسر ۶۰ ساله

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

روز سه شنبه ششم شهریور ماه، قتل یک زن مسن در خانه ای در یکی از خیابان های محله گلبرگ به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پا به محل جنایت گذاشته و به محض ورود به منزل با جسد خون آلود زنی حدودا ۶۰ ساله رو به رو شدند. با چاقو از ناحیه گردن اصابت کرده است. بررسی های اولیه نیز نشان داد همسر مقتول که خود مجروح شده بود شاهد ماجرا بوده است.

شوهر مقتول تحت بازجویی قرار گرفت و در اظهارات ضد و نقیض گفت; من و همسرم در خانه بودیم که ناگهان چند سارق وارد خانه شدند. آنها ابتدا با تیغ به همسرم شلیک کردند و سپس با همان سلاح سرد مرا مجروح کردند. مردان نقابدار بلافاصله پس از ارتکاب قتل متواری شدند.

تیم تحقیقاتی در بازرسی از منزل مورد نظر یک قبضه سلاح قتل را در حمام کشف کردند که شک کارآگاهان را برانگیخت و زخم های همسر مقتول نیز حکایت از خودکشی داشت.

در تحقیقات مشخص شد همسر مقتول مرتکب این جنایت شده و قصد دارد با تناقض با خود مسیر پرونده را تغییر دهد. متهم بلافاصله تحت نظر قرار گرفت و دستگیر شد و در تحقیقات پلیسی به اختلافات خانوادگی با مقتول اعتراف کرد.

همسر مقتول که در این حادثه مجروح شده بود برای انجام اقدامات درمانی تحت مراقبت به بیمارستان اعزام شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات محلی در محدوده جغرافیایی این شهرستان برای تکمیل پرونده مأموریت یافتند. جرم به مرجع قضایی ارسال شود.

جسد مقتول برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جنایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا