اخبار بورس

سهامداران حقیقی کسرام چه کسانی هستند؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهام دیروز ۳۰ ام دی در ماه ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی و فوق العاده تشکیل شد کسرم قرار بود از ساعت ۱۳ شروع شود که به دلیل به حد نصاب نرسیدن سهامداران این مجمع برگزار نشد. در این جلسه حدود ۴۷ درصد از سهامداران حضور داشتند که برخی از آنها از سهامداران عمده واقعی کسرم بودند. این نماد تنها ۴ درصد با برگزاری فاصله داشت که متاسفانه به دلیل عدم حضور برخی سهامداران برگزار نشد.

به همان دلیل ۶۴ آمین بخشی از معرفی سهامداران عمده واقعی، این بار برای معرفی سهامداران عمده نماد کسرم ما رفتیم.

سهامداران عمده واقعی کسرم چه کسانی هستند؟

هنگامی که وب سایت نماد TSETMC را نمایش می دهد کسرم آنچه مربوط به شرکت است پارس سرام اگر قسمت “سهامداران” را جستجو و به آن مراجعه کنید، تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد:

همانطور که مشاهده می کنید در لیست سهامداران عمده کسرم ۱۴ کد واقعی وجود دارد. برخی از این ۱۴ کد واقعی اکنون قابل شناسایی هستند.

مطابق تصویر زیر:

اولین انسان واقعی که دارای ۶.۵۳ درصد کسری از کل سهام است مسعود محمدعلی خلج است. او در پایان شهریور ماه ۵.۵۶ درصد از کل سهام را در اختیار داشت.
دوم شخص واقعی را ۲.۹۹ درصد از سهام در دسترس است، حمیدرضا حمیدی نیک است. او نیز در پایان است شهریور ماه مالک ۲.۹۱ درصد از کل سهام است.
آرمیتا محمدعلی خلج در حال حاضر با ۲.۵ درصد از کل سهام، کسرم سومین شخص حقیقی است و میزان سهام وی نسبت به شهریور ماه تغییری نکرده است.
خدیجه زارعی توسط ۱.۶ درصد از مجموع سهام، کسرم نفر بعدی است. وی در پایان شهریور ۱.۷۶ درصد از کل سهام را در اختیار داشت.
معصومه یعقوبی خمسه نژاد و مرضیه ذوالفقاری اکنون ۱.۵۳ و ۱.۵۲ درصد از کل شما صاحب سهام کسرم هستید. آنها داخل هستند شهریور ماه به ترتیب ۱.۷۱ درصد و ۱.۵۳ درصد از کل سهام کسرم را در اختیار دارد.
همچنین سارینا محمدعلی خلج در شهریور ماه ۱.۵۳ درصد و محسن علی خانی آنها ۰.۱۴ درصد از کل سهام را در اختیار دارند.

آرش فرهادی حتی الان ۱.۶۷ درصد او صاحب نیمی از سهام است.

ادامه دنبال می شود…

  • در وب سایت صرافی پالس با سهامداران عمده واقعی آشنا شوید. بقیه مطالب از اینجا خواندن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا