اخبار بورس

سهامداران “وسپهر” بخوانند/ سوددهی “وسپهر” آغاز شد

مدیر مالی گروه مالی سپهر صادرات اعلام کرد:

مدیر امور مالی گروه مالی سپهر صادرات گفت: در ادامه مجمع سالیانه و بر اساس جدول پرداخت سود سهام منتشر شده در کدال، مقرر شد سود سهامداران حقیقی کد سجام از روز چهاردهم آغاز شود. مرداد پرداخت شود

بختیاری مدیر مالی گروه مالی سپهر صادرات در گفتگو با افق میهنبیان کرد: پیرو مجمع سالیانه و بر اساس جدول زمان بندی پرداخت سود سهام منتشر شده در کدال، مقرر شد سود سهامداران حقیقی با کد سجام از روز چهاردهم آغاز شود. مرداد بانک متولی یک روز زودتر از موعد مقرر، یعنی در ۱۳ مرداد شروع به پرداخت سود سهام به سهامداران کرد.

بختیاری در این خصوص ادامه داد: سهامداران قانونی با کمتر از ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم نیز از ۲۵ شهریور ماه و سایر سهامداران حقوقی با بیش از ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم سپهر نیز می توانند با تماس با گروه مالی سپهر صادرات نسبت به دریافت سود سهام اقدام کنند.

مدیر مالی «وسپهار» در تشریح دلایل کاهش سود «وسپهار» اظهار کرد: بخش قابل توجهی از تغییر سودآوری «وسپهار» در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به دلیل کاهش سود بوده است. به واگذاری پرتفوی به شرکت توسعه آرمان که ناشی از آینده نگری مدیریت است. جهت تغییر در شخصیت شرکت از سرمایه گذاری به مشارکت بود. سال گذشته پرتفوی بورسی داشتیم که در خردادماه به شرکت توسعه آرمان واگذار شد. همچنین انتظار می رود عملکرد سود در سه ماهه اول، سه ماهه دوم و سه ماهه سوم کاهش یابد. اما بسته سالانه، یعنی سال مالی ۱۴۰۳ در مقابل ۱۴۰۲، سود بیشتری را نسبت به سال های گذشته برای سهامداران به همراه خواهد داشت.

وی در پایان با توجه به شرایط کنونی بازار سرمایه گفت: امیدواریم در بازار سرمایه تحولی اساسی در جهت رضایت سهامداران ایجاد شود.

تقسیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا