اخبار بورس

سهام اخشان | برنامه شرکت برای افزایش سرمایه و تقسیم سود

اولین جلسه توجیهی بعدی راه اندازی انجام شد:

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامکنفرانس اطلاع رسانی شرکت اخشان خراسان قبل از عرضه عمومی در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ برگزار شد. در این همایش سوالاتی در خصوص موضوعات افزایش سرمایه، زیرمجموعه لبنیات اخشان، تقسیم سود و نحوه تامین اخشان مطرح شد؟

آیا شرکت قصد دارد سرمایه خود را از طریق تجدید ارزیابی یا سود انباشته افزایش دهد؟ شرکت اخشان خراسان (سهامی عام) دارای سود انباشته قابل قبولی است و از محل سود انباشته قابل کسب است. اما با روش تجدید ارزیابی در حال حاضر به دلیل استهلاک زیاد دارایی های ثابت پس از تجدید ارزیابی این امکان وجود دارد. با این حال، امکان پذیر نیست. لازم به ذکر است این افزایش سرمایه منوط به اخذ مصوبات لازم و اتخاذ تصمیمات در مجمع عمومی می باشد.

پیش بینی بودجه مندرج در دفترچه در مقایسه با صورتهای مالی سالانه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ چند درصد بدست آمد؟ تقریبا ۴۵ درصد بودجه محقق شده است و امیدواریم تا پایان سال میزان بودجه محقق شود.

برند این شرکت در محصولات لبنی چیست؟ برند این شرکت در حوزه لبنیات پادراتوس است. پادراتوس که توسط شرکت اخشان خراسان خریداری شده است یکی از برندهای معروف است و در تلاش هستیم تا این برند را بیشتر معرفی کنیم.

آیا IPO برای Padratos برنامه ریزی شده است؟ نه در حال حاضر هیچ برنامه ای برای انتشار Padratos وجود ندارد.

با توجه به حاشیه سود کم شرکت های لبنی، سیاست تقسیم سود زیر مجموعه چیست؟ با توجه به سود قابل تقسیم، سیاست تقسیم سود شرکت های تابعه بین ۷۵ تا ۸۰ درصد است.

سهام شرکت اخشان چگونه عرضه می شود؟ این پیشنهاد مطابق با مقررات شرکت بورس ایران ارائه می شود.

وجوه حاصل از عرضه سهام در کجا سرمایه گذاری می شود؟ بر اساس تصمیمات سهامداران عمده این منابع به نفع فعالیت های شرکت اکشان سرمایه گذاری می شود.

اگر مایل به مشاهده کامل سوال و پاسخ هستید، روی لینک زیر کلیک کنید

فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا