اخبار بورس

سهام برای نوزادان ۱۴۰۲ | چگونه این سهام را بگیریم؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر ۲۴ ام مهر در ماه ۱۴۰۰ قانون حمایت از خانواده و کودک به تصویب رسید و در بند آن قانون آمده بود که برای نوزادان متولد شده از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ سهام تعلق می گیرد. وزیر اقتصاد در اظهارات اخیر خود از اختصاص سهام به متولدین ۱۴۰۲ خبر داد. چگونه می توانم این سهام را دریافت کنم؟

تکلیف سهام متولدین ۱۴۰۲ چه شد؟

سید احسان خاندوزی در پاسخ به این سؤال ، هنگام اعطای سهام به کسانی که در سال ۱۴۰۱ مطابق قانون بودجه متولد شده اند ، آیا این سهام برای کسانی که در این سال و در بودجه سال آینده متولد شده اند ، در نظر گرفته می شود؟ اما برای کسانی که سال گذشته متولد شده اند ، جزئیات حدود ۳۰۰۰۰۰ نفر از کل ۵۰۰۰۰۰ ثبت کننده توسط نهاد اجرایی تصویب شده است.

او اضافه کرد: جزئیات و روند نهایی به والدین این نوزادان ابلاغ می شود و سازمان بورس اوراق بهادار روند سهم سهم را انجام می دهد.

وزیر اقتصاد خاطرنشان كرد: “این موضوع قانون دائمی دارد و تصریح شده است كه این كار باید از اواسط سال ۱۴۰۰ آغاز شود ، اما بودجه لازم برای سال ۱۴۰۰ تأمین نشده است ، بنابراین این اثر از سال ۱۴۰۱ آغاز شد.”

خاندوزی گفت: اگرچه در بودجه ۱۴۰۲ گنجانده نشده است ، ما با برنامه و سازمان بودجه مذاکره خواهیم کرد تا این سهام را به کسانی که در سال ۱۴۰۲ متولد شده اند ، اعطا کنیم.

چگونه می توانم این سهام را دریافت کنم؟

به گفته تاسنیم ، Khandozi Eradebheشt در این ماه ، در این زمینه ، وی گفت که ماده ۱۱ قانون جمعیت جمعیت جوانان وزارت اقتصاد را موظف می کند تا سهام نوزادان را تأمین کند ، که برای کسانی که در سال ۱۴۰۱ متولد شده اند ، یک و نیم میلیون تومان است. این سهام تا ۲۳ سالگی در نام نوزادان باقی می ماند و با جمع آوری سود آنها ، در واقع سرمایه ای ارزشمند را برای سبک زندگی یا اشتغال افراد ایجاد می کند که می توانند در ۲۴ سالگی از آنها استفاده کنند.

روش به دست آوردن این سهام نیز با استناد به پورتال ملی خدمات دولت هوشمند اعلام شده است و روش ها برای بخش جدید اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا