اخبار بورس

سهام فاذر | افزایش سرمایه به کجا رسید؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامیکی از نمادهایی که از صبح امروز در صف فروش و پیکاپ قرار دارد، نماد فاذر است. همانطور که از تصویر زیر مشخص است، قیمت نهایی این نماد در معاملات امروز و در زمان نگارش این خبر با افت ۴.۷۸ درصدی مواجه شده است.

این نماد حجم معاملاتی در حدود ۲۳۲ میلیون سهم داشت که نسبت به میانگین حجم ماه که ۹۹.۶ میلیون سهم است تقریبا دو برابر شده است. جریان نقدی واقعی برای این سهم ۷۴۴ میلیون تومان بوده است.

نکته مهم در مورد فاذر این است که اطلاعیه پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه صنایع آذرآب خطاب به کدال بوده است.
در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به ماده ۳ دستورالعمل افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده در سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۲۶ تیر ۱۳۹۵ هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار) پیوست گزارش توجیهی هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار. پیشنهاد مدیران افزایش سرمایه به مبلغ ۱۸۱۲۶۴۷۵۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۱۷۲۱۳۳۱۰۰۰ ریال از محل وصول وجوه نقد با حق اولین امتناع سهامداران فعلی جهت اصلاح و جایگزینی ساختار مالی ماشین آلات و تجهیزات تولیدی با تامین سرمایه در گردش مورد نیاز پروژه ها. در اجرا، استفاده از حداکثر ظرفیت تولید شرکت و طرح اصلاح ساختار پرسنلی مصوب ۱۰/۰۳/۱۴۰۲ هیئت مدیره و جهت اظهارنظر به بازرس قانونی حسابرس ارسال می گردد. نظر بازرس قانونی در خصوص این گزارش متعاقباً اعلام خواهد شد.

نکته بعدی این است که گزارش فروش ماهانه این توکن در آذرماه امسال رشد خوبی داشته است. شرکت صنایع آذرآب طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰/۰۹/۱۴۰۲ مبلغ ۴۱۲۷۹۳ میلیون ریال با ۷۹ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل فروخته شد.

کثیف این شرکت با سرمایه ثبت شده ۱۸۱۲۶۴۷۵ میلیون ریال در عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۰۲ مبلغ ۵۳۴۳۹۰۹ میلیون ریال درآمد فروش به ثبت رساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد افزایش نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا