اخبار بورس

سهام کگل | میزان افزایش سرمایه و عوارض صادراتی شرکت چقدر است؟ + فیلم کنفرانس

همایش پرسش و پاسخ مدیران و سهامداران شرکت صنعتی و معدنی گل گهر ششم دی در سال ۱۴۰۲ اتفاق افتاد. در این همایش به سوالات افزایش سرمایه، مالیات، پروژه انتقال آب، عوارض صادراتی و … پاسخ داده شد:

آیا شرکت در حال حاضر برنامه توسعه و افزایش سرمایه دارد یا خیر؟ اگر بله چند درصد؟ پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده افزایش سرمایه از ۳۳۰۰۰۰ میلیارد ریال به ۵۵۰۰۰۰ میلیارد ریال است. تهیه اسناد و مدارک جهت ارائه به سازمان بورس.

در خصوص اعلام حقوق معادن دولتی در سال ۱۴۰۲ که در تاریخ ۷ آذر ماه اعلام شده است، لطفاً توضیح دهید که چه میزان ذخیره برای این موضوع درخواست می کنید و چه تأثیری بر سودآوری شرکت گل گهر خواهد داشت. با توجه به اینکه پروانه بهره برداری از معدن تحت عنوان «سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی» می باشد، حقوق دولتی موضوع آگهی فوق به عهده سازمان می باشد.

آخرین تعرفه صادرات کنسانتره و گندله چقدر است؟ آخرین نرخ عوارض صادراتی که گمرک در صورتحساب‌های صادراتی اعمال کرده، نیم درصد بوده و رایزنی‌ها با وزارتخانه برای تغییر نرخ در حال انجام است.

با ورود پروژه های آهن اسفنجی در سال آینده و افزایش تقاضا برای گندله، چه انتظاری برای ضریب گندله برای سال آینده دارید؟ با توجه به راه اندازی کارخانه های آهن اسفنجی در کشور در سال آینده، تقاضا برای گندله افزایش می یابد و مکانیزم عرضه و تقاضا قطعا یکی از پارامترهای تعیین کننده قیمت خواهد بود و پیش بینی می شود درصد قیمت گندله نسبت به این میزان افزایش یابد. سال .

معافیت مالیاتی ۱۳۲ تا چه سالی شامل بخش های شرکتی می شود؟ خط ۲ تولید گندله تا پایان سال ۱۴۰۳ معافیت مالیاتی دارد.

این شرکت چقدر در پروژه های انتقال آب آینده سرمایه گذاری می کند؟ این شرکت با مشارکت شرکت های تامین و انتقال آب خلیج فارس و تامین آب صنعت معدن در پروژه های انتقال آب مشارکت داشته است زیرا برای طرح های مذکور روش های مختلف تامین مالی از جمله تسهیلات صندوق توسعه ملی، تسهیلات بانکی، انتشار اوراق قرضه و سپرده نقدی سهامداران در نظر گرفته شده است. لذا آورده نقدی سهامداران بر اساس گزارش توجیهی و تایید حسابرس شرکتهای مذکور می باشد. پذیرفته شده. سرمایه فعلی شرکت آبرسانی صنعت معدن ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال است و افزایش سرمایه تا سقف ۶۵۰۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

در صورت تمایل به مشاهده کامل سوالات و پاسخ ها بر روی لینک های زیر کلیک کنید

فیلم کنفرانس

فایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا