ترندهای روز

سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر درکارت‌های سوخت شارژ شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

سهمیه بندی بنزین بر اساس واریز بنزین ۶۰ لیتری ۱۵۰۰ تومانی در کارت سوخت شخصی خودروهای بنزین سوز و ۲۵ لیتری بنزینی ۱۵۰۰ تومانی در کارت سوخت موتورسیکلت ها از ۲۴ آبان آغاز شده و همچنان ادامه دارد. در جریان.

سهمیه بنزین خودروهای شخصی و دولتی بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته در ساعت ۱۴۰۳ امروز (اول خرداد) سومین ماه در کارت هوشمند سوخت شارژ شد.

تسنیم نوشت: در حال حاضر ۶۰ لیتر بنزین با نرخ ۱۵۰۰ تومان و ۱۰۰ لیتر بنزین با نرخ ۳۰۰۰ تومان در ابتدای هر ماه در هر کارت سوخت شارژ می شود. آنها در ماه یک لیتر بنزین مصرف می کنند و این مقدار سهمیه نیاز آنها را برای تردد ماهانه تامین می کند.

در کارت های سوخت خودروهای شخصی امکان ذخیره سهمیه ۶۰ لیتری بنزین ۱۵۰۰ تومانی تا ۶ ماه و حداکثر ۳۶۰ لیتر وجود دارد و در صورت عدم استفاده کامل از سهمیه ماهیانه، مابقی سهمیه منتقل می شود. تا ماه بعد؛ اما سهمیه ۱۰۰ لیتری بنزین ۳۰۰۰ تومانی قابل ذخیره نیست و فقط برای مصرف در همان ماه است.

برای افرادی که بیش از ۱۶۰ لیتر بنزین در ماه مصرف می کنند و یا به هر دلیلی کارت سوخت شخصی همراه خود ندارند، با وجود تاکید بر لزوم سوخت گیری با کارت سوخت شخصی، در جایگاه های عرضه سوخت کارت وجود دارد. به عنوان کارت های اضطراری که توسط متصدیان ایستگاه نگهداری می شود. و می توانید از این کارت ها با نرخ لیتری ۳۰۰۰ تومان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا