سهم «اسنپپی» در رشد کسبوکارهای کوچک
شرکت های کوچک سهم قابل توجهی از اقتصاد خرد دارند و ابزارهای زیادی برای رشد آنها وجود دارد که یکی از آنها مؤثر است.
صنایع کوچک و شرکت های محلی بخش مهمی از اقتصاد ایران را تشکیل می دهند و طبق گفته های تجاری ، نقش مهمی در ایجاد پویایی اشتغال و اقتصادی دارند. یکی از مؤلفه های توسعه پایدار ، رشد این شرکت ها است. در این گزارش ، ما نقش BNPL را در رشد مستقل مغازه های محلی و کوچک بررسی می کنیم ، بازارهای آنها را گسترش داده و بر اساس تجربه قدیمی ترین و یکی از مهمترین بازیگران این زمینه ، SNAPP ، بازارهای آنها را گسترش داده و مشتریان مختلفی را با خریدهای اعتباری جذب می کنیم.
شرکت های کوچک سهم قابل توجهی از اقتصاد خرد دارند و ابزارهای زیادی برای رشد آنها وجود دارد که یکی از آنها مؤثر است. Snapp به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات در ایران ، در تسریع در رشد این شرکت ها با زیرساخت های خود و ارائه فرصت های جدید برای توسعه بازار خود کمک کرده است.
Snapp علاوه بر همکاری با مغازه های بزرگ و مشهور ، از حضور مغازه های کوچک در سکوی خود استقبال می کند و از دو طریق به آن فرصتی می دهد. امکان دسترسی کاربران به محصولات و مغازه های متنوع تر ، لذت بردن از زیرساخت های SNAPP برای رشد و توسعه است. تاکنون این شرکت با مغازه های مختلف و محلی همکاری کرده است که محصولات متنوعی را در شرکتهای تابعه مختلف در سراسر کشور ارائه می دهد. یکی از مهمترین تأثیرات این همکاری ، ارائه زیرساخت های دیجیتال و ایجاد راه حل های مالی جدید برای توسعه این شرکت ها بود. بسیاری از این مغازه ها که قبلاً در بازارهای محلی فعال بودند ، امروزه به مارک های سطح ملی تبدیل شده اند و توانستند مشتری را چند برابر کنند ، تنوع محصولات و در نتیجه فروش آنها.
تنوع دسته های مشاغل کوچک در Snappal قابل توجه است. از پوشاک و محصولات دیجیتالی گرفته تا کالاها و کالاهای مصرفی ، وجود تعداد زیادی از شرکت ها در بیشتر مناطق آشکار است. این منطقه تجربه خرید کاربر را غنی می کند و تجارت را قادر می سازد تا مشتریان جدید را در بازارهای مختلف جذب کند.
یکی از مهمترین ابزارهای این رشد ، سرویس خرید وام “خرید ، سپس پرداخت” (BNP) است که با ترکیب انعطاف پذیری و دسترسی آسان تر ، خرید برای مشتریان و سودآوری بیشتری برای تجارت را آسانتر کرده است. علاوه بر افزایش معامله مشتری و سبد خرید مشتری ، این سرویس همچنین در تثبیت مشاغل موجود در بازار نقش داشته است.
شمارش برای کار با snapp
بررسی تجربه تعدادی از مشاغل کوچک نشان می دهد که استفاده از خریدهای اعتباری علاوه بر افزایش فروش ، دسترسی به مشتریان را گسترش داده است.
باغ ایران ، یکی از اولین دریافت کنندگان اسنپیان در زمینه کالاهای مصرفی ، که رایحه ای از صفران از بازار محلی در پرونده نمایش ملی آمده است ، همکاری با این سکو را به عنوان نقطه عطفی در مسیر رشد خود می بیند. نه تنها ضرب فروش ما ، بلکه برند ما برای مشتریان در سراسر کشور. “باغ ایران ، در اصل یک مجتمع خانوادگی و هم اکنون چهار مدیر ، کمپین های بازاریابی و تیم جوان و خلاق SNAPPP را به عنوان یکی از دلایل فروش و گسترش نام های ملی در نظر می گیرد.
با توجه به اسناپی ، حاجابار ، روشی سریعتر برای رشد و تبدیل به یک مارک مشهور برای خرید ابزارهای سراسر کشور را تجربه می کند. این تجارت می گوید: “یکی از کلیدهای این موفقیت ، استفاده هوشمندانه از سرویس BNPL بود که به مشتریان آزادی بیشتری داد و همین امر منجر به افزایش چشمگیر معاملات و رشد فروش شد.” مشتریان با این فرصت خرید خود را آسان تر کردند و چرخ دستی های خرید آنها بزرگتر شد. این همکاری باعث شده است تا تجارت آسانتر شود و گزینه های بازاریابی ما را ضرب کند و خرید ابزارهایی را از یک پردازش های زمانی و پرهزینه به یک تجربه راحت ، سریع و دلپذیر تبدیل کند. برای ما ، Snappp فقط یک روش پرداخت نبود. “در عوض ، این یک جرقه برای تغییر تجارت و تعریف مجدد تجربه خرید ابزار در ایران بود.”
EarlyBi یکی دیگر از مغازه های Snappp است که آمار آن تصویری واضح از تأثیرات این همکاری ارائه می دهد. در کمتر از یک سال ، ۵ ٪ از سفارشات از طریق بندر Snappal ثبت شده و ۵ ٪ از مشتریان جدید به این تجارت پیوسته اند. “Snappp فقط یک روش پرداخت برای ما نیست. این پلی است که مشتریان جدیدی را برای ما به ارمغان آورده و خرید مشتریان قدیمی تر را آسان تر می کند.” این همکاری موتور برای جذب و نگهداری مشتریان در یک بازار رقابتی بود. “
این شرکت روستایی ، شغلی که محصولات طبیعی و محلی را ارائه می دهد و مشتریان جدید جامد را در سال جاری استخدام می کند ، گفت که آنها با SNAPP کار می کنند: “پذیرش در سرویس خرید Snappal نقطه عطفی برای ما بود ؛ فروش و بازدیدها هر روز چند برابر شده و از سفارشات ۵ در چند روز فراتر رفته است.
کنگر فرنگی سالها میهمان سفره های محلی با روغن کرمانشاه بود ، اما محصولات وی در Snapp ، محصولات آن در خانه های سراسر ایران رفت. این مجموعه می گوید: “اکنون این سفارش برای مشتریان قدیمی تر ، آسانتر و سریعتر از همیشه ثبت شده است و خریدارانی که طعم روغن کرمانشاهی را نمی دانند از طریق بندر اسنپال به ما ارائه می شوند.” خرید وام سطح چهارم باعث شده است که سبد خرید و مشتریان در آخرین روزهای ماه راحت شود. “این همکاری باعث شد تا رقیب یک قدم جلوتر و چند قدم به قلب مشتریان نزدیک شود.”
تجارت لباس ، که از طریق الحاق به Snappp و همچنین تعداد معاملات چهار بار ، جهش بزرگی را اعلام کرده است ، بر این عقیده است که مشتریان آن از طریق همکاری با SNAPPP در سراسر کشور گسترش یافته اند. تجارت در مورد کار همکاری می گوید: “مدل اعتبار Snappal رضایت خریداران را بهبود می بخشد و سبد خرید آنها را بالاتر می برد.” اکنون بسیاری از مشتریان به جای خرید یک محصول ، چندین محصول را سفارش می دهند. “این تغییر نه تنها سهم بازار ما را افزایش داده است ، بلکه تبلیغات SNAPPS را نیز ارائه می دهد ، بلکه تجارت ما با مشتریان جدید و مسیر رشد سریعتر است.”
تجربه موفقیت آمیز صدها مغازه محلی دیگر نشان می دهد که ورود به سیستم عامل های دیجیتال ، یک پنجره جدید برای توسعه بازار ، محدودیت های جغرافیایی و دسترسی به مشتری در ایران باز شد.
اگرچه خدمات اصلی تجارت از طریق SNAPP برخی از دسترسی کاربران به کالاهای مختلف را تسریع کرده است ، اما به نظر می رسد با وجود شاخه های بزرگ روی این سکو ، نسبت مغازه های کوچک از سکوی snappic نیز محفوظ است. سهم در استفاده از ابزارهای مدرن و شبکه های گسترده نه تنها در محله و شهر شما شناخته شده است ، بلکه در سطح بازار ملی نیز به بازیگران جدی تبدیل شده است ، که دیدگاه روشنی از آینده ای ایجاد می کند که در آن می توانید با قدرت ، خلاقیت و پایداری نقش مهمی در اقتصاد دیجیتال ایران داشته باشید.