ورزشی

سهیل مهدی هم بازداشت شد!

ماجرای فساد در باشگاه مس رفسنجان هر روز وارد مرحله جدیدی می شود و اخبار جدیدی از آن به بیرون درز می کند.

پس از اینکه خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری بازی های لیگ یک در سال صعود مس رفسنجان به لیگ برتر در روزهای گذشته بازداشت شدند، حالا خبر دستگیری یکی دیگر از مسئولان سازمان لیگ که نامش از ابتدا در این پرونده مطرح بود، در رسانه ها منتشر شد.

ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: صبح امروز و در ادامه رسیدگی به پرونده فساد مالی در باشگاه فوتبال مس رفسنجان، وی برای تامین تامین مالی روانه زندان شد. البته منظور از اس ام قطعا سهیل مهدی است.

کاملا مشخص است که رئیس کل دادگستری استان کرمان کد کدام یک از مسئولان سازمان لیگ را داده است. فردی که به همراه خداداد افشاریان وقتی نامشان در پرونده فساد فوتبال مطرح شد، در سازمان لیگ (سهیل مهدی و فریبرز محمودزاده) و فدراسیون فوتبال (خداداد افشاریان) تعلیق شدند و البته وی در گفت و گو با فوتولی درباره علت عدم حضورش در محل کارش توضیح داد: به هر حال اتهامی به من وارد شده و این پرونده باید به مرحله ای برسد که به این موضوع رسیدگی شود. در چارچوب قانون و در خدمت دستگاه قضایی هستم و به همین دلیل فوتبال را کنار گذاشتم تا آسیبی به بدنه فوتبال وارد نشود.

این سومین بازداشت در این هفته است و باید دید کار این سه نفر به کجا می انجامد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا