اخبار اقتصاد ایران

سه انتصاب جدید در برق منطقه ای گیلان؛ از معاون طرح و توسعه تا روابط عمومی

با این لوح انتصاب، محمد افتخاری به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه، غلامرضا عباسی به عنوان مدیر دفتر روابط عمومی و طاهر قمی تبار به عنوان مدیر دفتر هیئت مدیره، مدیرعامل و حسابرسی داخلی منصوب شدند.

ایران تحلیل، مراسم تکریم و معارفه معاونان برنامه ریزی و توسعه سابق و جدید، مدیر روابط عمومی، مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل و حسابرسی داخلی شرکت برق منطقه ای گیلان در سال ۱۳۹۶ برگزار شد. دفتر مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان.
محمود دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این مراسم گفت: جوامع و جوامع در جهان به سرعت در حال تغییر، پیشرفت، رشد و ارتقا هستند. این تغییرات در صنعت برق نیز وجود دارد و در کنار تغییرات فناوری ها، شاهد تغییرات و تحولات جدید بسیاری بوده ایم.
دشت بوغور در تشریح این تغییرات افزود: طبیعتا شرکت ها و سازمان ها نیز باید با این تغییرات سازگار باشند و در صورت عدم تطابق با رکود و رکود مواجه می شوند و شکست می خورند و از عرصه رقابت خارج می شوند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه باید خود را با شرایط جدید وفق دهیم افزود: برای تطبیق با شرایط جدید باید راهکارهای حرکتی مناسب را در نظر گرفت و شرایط داخلی سازمان را به گونه ای طراحی و برنامه ریزی کرد که هم باشد. مطابق با شرایط جدید
دشت بزرگ انعطاف پذیری نیروی انسانی با تغییرات روزافزون را مهم خواند و افزود: همه کارکنان سازمان باید تغییرات و شرایط جدید متناسب با جامعه اسلامی را رعایت کرده و خود را با آن همراهی کنند تا سازمان دچار مشکل نشود. از شکست و نابودی رنج می برند. بدون تغییر و ثبات و گام برداشتن با تغییرات، قطعاً موفقیت حاصل نمی شود و سازمان نابود می شود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به تغییرات و تحولات این شرکت و انتصابات جدید گفت: در کنار شرایط و تغییرات جدید، تغییرات در سازمان ضروری است و این تغییرات در راستای رشد و تعالی است. سازمان و تغییرات باید به نفع سازمان باشد و باعث انسجام بیشتر در سازمان شود.
وی افزود: باید با ترسیم افق ها و آینده نگری شرکت، تغییرات لازم را انجام دهیم و برای این تغییرات استراتژی های حرکتی مناسبی را تنظیم و برنامه ریزی کنیم. استراتژی استفاده بهینه از منابع مالی، سرمایه، نیروی انسانی و زمان باید در اولویت قرار گیرد و آن را با توجه به سرعت و شتاب رویدادهای پیرامونی تنظیم کنیم و اگر کمتر از این سرعت حرکت کنیم دچار فقر زمانی و عقب ماندگی خواهیم شد. .
دشت بوغور با بیان اینکه در شرکت ها و سازمان ها فرد ناکارآمد وجود ندارد، تصریح کرد: هر فردی ظرفیت های منحصر به فرد خود را دارد و باید این ظرفیت ها به صورت سیستمی و بر اساس شاخص های منطقی و معقول شناسایی و از افراد در سمت هایی استفاده شود که از آنها استفاده شود. می تواند موفق باشد.
وی با اشاره به اهداف این جابجایی ها افزود: هدف از این تغییرات انجام کارهای بزرگ، فعالیت ها و اقدامات بزرگی است که در خور شأن استان گیلان بوده و شاهد بهره مندی از آن برای مردم شریف استان باشد. استان.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اهمیت دفتر روابط عمومی گفت: درونگرایی و برون گرایی باید در راس کار روابط عمومی قرار گیرد. ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی بسیار مهم است و این ارتباطات باید با ذینفعان به نحوی کارآمد برقرار شود.
دشت بوغور با اشاره به انتصابات جدید بیان کرد: با تغییرات جدید انتظار می رود وفاداری به آرمان های شرکت در رأس امور قرار گیرد تا همه با یک سوگند و سوگند به آرمان های شرکت جامه عمل بپوشانیم. در توافق نامه. برای موفقیت در مسیر رقابتی پیش رو و داشتن یک سازمان و شرکت عالی و برتر.

در پایان مراسم تکریم و معارفه با اهدای لوح انتصاب، محمد افتخاری به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه، غلامرضا عباسی به عنوان مدیر دفتر روابط عمومی و طاهر قمی تبار به عنوان مدیر دفتر منصوب شدند. دفتر هیئت مدیره، مدیرعامل و حسابرسی داخلی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا