بانک و بیمه

سه بیمارستان تامین اجتماعی امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش ایران تحلیل، سید مرتضی حسینی گفت: اکنون بیش از ۳۲۰ پروژه عمرانی در این سازمان در بخش های مختلف بهداشتی، بیمه ای، اداری و اجتماعی تعریف شده است که در مراحل مختلف برنامه ریزی، آغاز اجرا و تکمیل و اجرا هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۵۵ طرح این سازمان در استان های مختلف در حال اجراست که از این تعداد ۳۸ طرح درمانی، ۱۴ طرح بیمه ای و سه طرح اداری و اجتماعی است.

حسینی با اشاره به پیگیری جدی راهبرد توسعه ظرفیت ارائه خدمات درمانی ارزان و رایگان به بیمه شدگان و توسعه این ظرفیت در سطح کشور با محوریت مناطق محروم و کم برخوردار، گفت: تکمیل و بهره برداری از سه مورد بیمارستان های خصوصی سازمان تامین اجتماعی و تکمیل پروژه های عمرانی و ثروت آفرینی دو اولویت مهم این سازمان در سال جاری است.

مسئول ایستگاه اداری تکمیل، تجهیز و بهره برداری از طرح های توسعه سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: بر اساس راهکارهای طراحی و مصوب امسال سال پروژه های عمرانی سازمان است و باید بتوانیم به اتمام برسانیم. پروژه های نیمه تمام سال های گذشته و با برنامه ریزی دقیق و تامین به موقع منابع مالی لازم می توان این پروژه ها را به بهره برداری رساند.

حسینی خاطرنشان کرد: امید است تا پایان سال جاری بیش از ۱۳۶ هزار مترمربع پروژه عمرانی در سازمان تامین اجتماعی به بهره برداری برسد که نشان دهنده جهش بزرگ و دستاورد مهم این سازمان در این حوزه است. ”

وی افزود: بهره وری از دیگر برنامه های مهم این سازمان است. با بهینه سازی املاک و تامین منابع مالی پروژه های در دست اجرا، عمده اموال غیرمنقول سازمان در این راستا جهت احیا و ارائه خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران استفاده می شود.

معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی افزود: ما در سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان بیمه گر با تعهدات بین نسلی و متولی منابع بیمه شدگان باید بتوانیم ویژگی های سازمان را در این زمینه برنامه ریزی کنیم. سازماندهی به گونه ای که این دارایی ها برای بازنشستگان امروزی ارزش افزوده ایجاد کند و بیمه شدگان امروز و فردا به بیشترین سود و کارایی ممکن دست یابند که با برنامه ریزی های انجام شده این امر محقق خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا