ارزهای دیجیتال

سه نرخی شدن گازوئیل به کجا رسید؟ / تغییر سیاست‌گذاری‌ها پس از اعتصاب کامیون‌داران!

بنزین سه گانه توسط کابینه وزیران تصویب شد اردیبهشت تصویب شده این یکی از مواردی است که به کامیون داران اعتراض می کند. طبق گفته های امروز ، رئیس اداره ترافیک و حمل و نقل جاده ، این سه گانه اجرا نشده است که سوخت کافی برای رانندگان سالم تصویب می شود.

براساس اخبار تجاری ، کابینه وزیران نرخ بنزین را در هفتمین ست در حکم هفتم تغییر می دهد اردیبهشت تصویب شده پس از این فرمان ، قیمت یارانه بدون تغییر باقی می ماند. به استثنای جمله یارانه ، نیمی از ارزش نیز به عنوان نرخ دوم و نرخ سوم به عنوان نرخ سود سوم تعیین می شود.

این منجر به اعتراض بسیاری از کامیون داران شد. البته مشکل دیزل تنها یکی از دلایل اعتصاب کامیون داران است. خرداد در اعتصاب هستند

امروز صبح ، رضا اکبری ، رئیس سازمان جاده و جاده ترافیک ، در مورد برنامه سه گانه بنزین گفت: “تاریخ اجرای این پروژه هنوز نامشخص است و مقامات دولتی بالا تصمیمی تصمیمی نگرفته اند.” تمرکز سازمان خیابانی این است که رانندگانی را که به خوبی و منظم کار می کنند ، ارائه دهد.

وی گفت: در آخرین جلسات با انجمن های صنفی و انجمن ها ، توافق شد که جدول و قوانین مربوط به واگذاری سوخت با شرکت نفت را تجدید نظر کند و ضرایب آن را تغییر دهد تا بتواند سوخت بیشتری را به رانندگان اختصاص دهد. اگر راننده تأیید شده به اندازه کافی سوخت تصویب شود ، بی نظیر اجرا نمی شود.

خبر وزیر نفت برای کامیون

فاطیما محارانی ، سخنگوی دولت ، چهارشنبه ۷ خرداد در پایان جلسه ، وزیر نفت در پاسخ به اعتراضات کامیون داران در مورد سه گانه دیزل گفت ، اگر Trucker فاکتور الکترونیکی در مسیر صادر کرده بود ، هیچ تغییر قیمت برای آنها ایجاد نمی شود و با همان قیمت همان حکم را تشویق می کند. این تغییر سرعت زمانی است که از مسیر تعریف شده خارج می شوید.

یک نکته در مورد اظهارات وزیر نفت عدم صورتحساب الکترونیکی برای همه کامیون داران است. در بعضی موارد ، فاکتور الکترونیکی برای کامیون داران صادر نمی شود ، به طوری که ناوبری آنها به درستی بررسی نشود. به عبارت دیگر ، فاصله تحت پوشش برای کامیون داران ارزش دارد و همان مقدار سهمیه بنزین داده می شود.

در این میان ، کامیون در هنگام اعتصاب خود گفت که ناوبری دقیقاً انجام نشده است و بنزین سهمیه باعث کاهش مسیر و تعیین سهمیه مطابق مسیر مشخص شده می شود. در چنین شرایطی ، کامیون داران باید تفاوت بین گاز مورد نیاز خود را شارژ کنند.

چرا کامیون داران به سه گانه دیزل اعتراض می کنند؟

پس از حل شدن کابینه ، نرخ دیزل دوم تا ۵۰ ٪ کیت فروش نفت پالایشگاه ها و قیمت سوم غیر حرفه ای است و مطابق با نرخ خرید بنزین پالایشگاه ها است.

بعد از بررسی ها اخبار تجاری از صورتهای مالی سالانه پالایشگاه ها در سیستم Kodal ، گردش مالی نفت پالایشگاه ها در حدود ۲۵۰۰۰ تا ۲۸۰۰۰ تومن است.

با توجه به موضوع قبلاً ذکر شده ، مسافت ، سفر به کامیون داران دقیقاً محاسبه نمی شود و میزان بنزین شما به اندازه کافی مصرف نمی شود. در چنین شرایطی ، شما باید با نرخ بنزین آزاد سوخت گیری کنید. این نرخ ۶۰۰ دلار بود و اکنون پیش بینی می شود که این نرخ از پالایشگاه ها براساس قیمت خرید بنزین محاسبه شود. این بدان معنی است که نرخ بنزین حدود ۴۵ بار رایگان است.

این یکی از مواردی است که کامیون داران در اعتصاب خود اعتراض می کنند. کامیون کم و بیش در ۱۳۰ شهر ایران از ۱. خرداد آنها پرسه زدند. اعتصاب دلایل مختلفی داشت و مسئله سهمیه و نرخ دیزل ، بیمه ، سوختگی ، استهلاک و غیره از جمله مواردی است که این گروه خیس کرده است.

به عبارت دیگر ، موضوع دیزل تنها یکی از مباحث موجود در این کلاس است و موضوعات مهم دیگر مانند بیمه مشمول گروه است. با این حال ، به نظر می رسد که سه گانه بنزین به دلیل کمبود سهمیه بنزین و مجبور به سوخت گیری دیزل رایگان است. سرنوشت این قطعنامه در آینده چیست؟

اطلاعات بیشتر در مورد گزارش اعتصاب کامیون داران را می توان در زنجیره تأمین مواد اولیه اولیه در اخبار تجاری یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا