فرهنگ و هنر

سه نمایش جدید روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو :: افق میهن

نمایش های «آناتومی قلب» به کارگردانی سجاد باقری، «شلحنگ» به کارگردانی بابک قدری و «حق با مندور بود» به کارگردانی علی نیکزاد، آثار جدیدی هستند که در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می روند.

به گزارش افق میهن از روابط عمومی عمارت نوفل لوشاتو، نمایش «آناتومی قلب» به نویسندگی و کارگردانی سجاد باقری از چهارشنبه ۳ برگزار می شود. مرداد تا ۲۴ مرداد هر شب ساعت ۲۰:۰۰ به مدت ۴۰ دقیقه اجرا می شود.
ملانی آوانسیان، مژگان غلامعلی، شکیلا سماواتی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

همچنین نمایش «شلهنگ» به نویسندگی آرزو خانجانی به کارگردانی سجاد باقری، طراحی نوشین تبریزی و تهیه کنندگی منوچهر هادی از یکشنبه ۱۶ مرداد به مدت یک ماه، هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه.

مرضیه صدرائی، حامد رحیمی نصر، آیلار نوشهری، عقیل بهرامی، بهداد قدری، بهزاد کریمی، محمدرضا حسنی، مهناز نوروزی، شهناز نوروزی و مبینا هادی بازیگران این نمایش هستند.

نمایش حق با مند به نویسندگی و کارگردانی علی نیکزاد و تهیه کنندگی احسان میرزا ابوالحسنی از چهارشنبه ۱۰ مرداد به مدت یک ماه، هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۷۰ دقیقه.

سیدجواد یحیوی، سعید داخ، امین میری، یعقوب صباحی، آرام نیک بین، رامتین مقدادی، هامون هدایتی، هلن سرگزی، پارسا آقازاده و غمد احمدی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا