اخبار بورس

سودآوری متفاوت با علم و برنامه ریزی/ تولید کاتالیست پتروشیمی ها در “ومعادن”/ محصولات کاتالیست متنوع شدند

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات:

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات گفت: تنوع محصولات کاتالیزور را گسترش دادیم و تولید را افزایش دادیم. علاوه بر این، تا پایان سال محصولات کاتالیزوری پتروشیمی را نیز تولید خواهیم کرد.

اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در گفتگو با افق میهن، توضیح داد: ما برای کاتالیست تغییر مدل دادیم، بنابراین توانستیم با سرمایه گذاری در دستگاه جدید، حجم تولید را افزایش دهیم و همچنین کیفیت محصول را افزایش دهیم. در عین حال تنوع محصولات کاتالیست را افزایش داده ایم. علاوه بر این، تولید افزایش یافت. علاوه بر این، تا پایان سال محصولات کاتالیزوری برای پتروشیمی ها نیز تولید خواهیم کرد.

وی افزود: اگر شرکتی پویا باشد و بتواند از نظر اقتصادی با علم، برنامه ریزی و اجرای برنامه ها سازگار شود، سودآوری آن نیز متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال شرایط در کارخانه های شهید قندی تغییر کرده است. این کارخانه قبلا فقط کابل های مسی تولید می کرد، اما اکنون کابل های نوری در اینجا تولید می شود. ما هر دو مدل را در این کارخانه تولید می کنیم و دستگاه های جدید نیز وارد می شود. بازار بهتر و فروش بیشتر قطعا باعث افزایش سودآوری خواهد شد.

سعد محمدی ادامه داد: علم مانند رودخانه ای روان است. اگر با جریان پیش نروید، تغییرات فنی و فنی را در سیستم خود وارد نکنید و در این راستا سرمایه گذاری نکنید، قطعاً عقب خواهید ماند. این ظاهر جدید طراحی و برنامه ریزی شده است. یک کنترل نظارتی نیز برای برنامه ریزی تشکیل شد.

وی در خصوص چالش های این صنعت گفت: چالش ها همیشه وجود دارد و مسلم است. مهم است که دیدگاه مدیریت بتواند کلید، برنامه ریزی، ایده پردازی و خلاقیت را برای غلبه بر این چالش در تلاطم ایجاد شده تعریف کند. صبور باشید و از آن عبور کنید. این مدیریتی است که ما مد نظر داریم. مدیریت روز به همین شکل است. این بدان معناست که می توانید تکنیک هایی را برای غلبه بر چالش ها در کوتاه ترین زمان ممکن تعریف کنید. استفاده از کارگران جوان، تحصیل کرده و با انگیزه نیز می تواند مفید باشد.

مدیرعامل «وامادان» با اشاره به انتظارات سهامداران گفت: به مرور زمان به عنوان متولی در کنار «وامادان» هستم که پس از سال ها کار در این حوزه، دیدگاه های ذینفعان را منتقل کنم. سهامداران تصمیم گیرنده و من مجری هستم. اما وظیفه اخلاقی، شغلی، دینی و شغلی ایجاب می کند که مسیر درستی برای آینده بهتر و سودآوری بیشتر ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا