اخبار بورس

سودده ترین و زیان ده ترین نمادهای این هفته کدام نمادها بود؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبر اساس تحقیقات انجام شده، شاخص کل طی پنج روز معاملاتی هفته جاری با افت ۰.۶ درصدی مواجه شد و از دو میلیون و ۱۷۱ هزار واحد در پایان هفته گذشته به رقم دو میلیون و ۱۵۸ هزار واحد در پایان امروز چهارشنبه ۳۱ آذرماه رسید. اما شاخص هم وزن در این هفته با رشد ۰.۶۴ درصدی از ۷۴۷ هزار واحد به کانال ۷۵۲ هزار واحدی رسید.

کدام نمادها در هفته سوم آذرماه بیشترین و کمترین بازدهی را داشتند؟

سودآورترین نمادهای این هفته

در هفته سوم آذرماه نمادها ASP، کاتوکا، ثغرب، کازر، قصفه، صدبیر، لبوتان، سبزوا، وفری و بالاس آنها بالاترین بازده را در بین سایر نمادها داشتند.

سمبل ASP با ۲۱ درصد رشد بیشترین بازدهی را در بین نمادهای باقیمانده به دست آورد و در رتبه دوم نماد قرار گرفت کاتوکا با ۱۹ درصد باید افزایش یابد، ثغرب، کذیر و بمباران آن با ۱۷ درصد رشدا مقام سوم را به خود اختصاص داد. سدبیر و لبوتان با ۱۶ درصد رشد، نمادها سبزوا و افری با ۱۵ درصد در رتبه های بعدی بیشترین بازدهی سهامداران قرار گرفتند و دهمین نماد بازدهی نیز نماد بالاس با افزایش ۱۴ درصدی بود.

مضرترین نمادهای هفته سوم آذر

از سوی دیگر نمادهایی بودند که بازدهی منفی برای سهامداران خود ایجاد کردند.

اما مضرترین نمادهای این هفته عبارت بودند از:

حفارس، وهنر، تفارس، واتوس، کاترین، وامشان، لبسا، بالبر، رافزا و نترین

حفارس، وهنر و تفارس هفته گذشته ۱۲ درصد کاهش از جمله نمادهای با بیشترین ضرر در این هفته بود. بعد از تو و Atos با منفی ۱۱ درصد به تنهایی در رتبه دوم و دو پوست و دو پوست و لباس پوشیده و با موهای خشک با منهای ۱۰ درصد کارایی در رتبه بعدی و تک نماد قرار گرفت ناترین همچنین در جایگاه آخر ۹ درصد منفی مشاهده شد.

شایان ذکر است نماد واتوس در دو هفته متوالی از جمله نمادهایی بود که بازدهی منفی را برای سهامداران خود رقم زد.

در زیر می توانید لیست سودآورترین و زیان ده ترین نمادهای نمودار را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا