اخبار بورس

سودده ترین و زیان ده ترین نماد هفته گذشته کدام بودند؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر ابتدای هفته گذشته شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران رشد کرد افزایش ۳۱,۰۰۰,۹۶۴ واحدی روز یکشنبه شاخص را پیدا کرد ۶۰۴۷۰ واحد رشد کرد، در شاخص روز دوشنبه ۶۰۰۰ ۹۱۵ واحد سقوط می کند اشاره کرد، اما از سوی دیگر، معاملات روز سه شنبه با افزایش ۱.۵ و ۰.۵۴ درصدی شاخص کل و شاخص هم وزن و شاخص کل صعودی بود. در مجموع ۳۲۰۰۰ و ۵۱ واحد رشد و در پایان معاملات روز چهارشنبه آخرین روز هفته با روندی نزولی به استقبال تعطیلات، شاخص کل همچنان نسبت به بازده هفتگی ۱۱۰ هزار و ۹۹۹ واحد بالاتر از هفته قبل بود. شاخص مثبت بورس ۵.۴ درصد است از دو میلیون و ۵۴۰۰۰ واحد به دو میلیون و ۱۶۵۰۰۰ واحد.

شاخص تعادلی با رسیدن به عدد ۷۱۴ هزار واحد به عدد ۷۳۸ هزار واحد رسید، یعنی در پایان هفته نسبت به هفته قبل ۲۴ هزار و ۴۷۰ واحد افزایش یافت. بازده مثبت ۳.۴% ثبت شده است

سودآورترین نمادهای هفته گذشته

ده نماد در هفته گذشته پارسیان، وپارس، وبانک، کسرم، ورنا، شپنا، خگستر، خاکمک، شتران، شبندر بالاترین کارایی را داشتند.

نماد ایرانیان رشد عالی این هفته ۳۲ درصد با اختلاف زیادی در صدر پربازده ترین نمادهای هفته قرار گرفت. سپس نماد Wepars و Webank با رشد ۲۲ درصدی در میان پرکارترین نمادهای این هفته در رتبه دوم قرار گرفت.

سپس اینها نماد هستند کسرم با ۲۱ درصد رشد، نمادها ورنا، شپنا با ۲۰ درصد مثبت به رتبه های بعدی منتقل شدند خگستر و خاکمک با ۱۸ درصد در همان زمان در جایگاه بعدی قرار گرفتند و در آخرین مکان نمادهای تهذیب قرار گرفتند شتر و شبندر با بازدهی مثبت ۱۷ درصد قرار گرفتند…

شایان ذکر است پالایش نماد در هفته گذشته بازدهی خوبی را برای سهامداران خود به همراه داشت و نماد پارسی برای دومین هفته متوالی جزو سودآورترین نمادها بود.

بدترین نمادهای هفته گذشته

اما مضرترین نمادهای هفته عبارت بودند از:

شیرنگی، سودبیر، سیده، توسان، وحاکمت، دی والملات، والسانم، پرداخت، وثنو

یکی از آیکون های خراب در این هفته آیکون است شرنگی و صدبیر با ۱۴ درصد افت و نماد در صدر قرار گرفت صدشت نماد بعدی با ۱۲ درصد در رتبه دوم، خرد و خرد توست دو نماد با افت ۱۱ درصدی در جایگاه سوم قرار گرفتند. چهارم نماد است دی با ۱۰ درصد افت و نماد دیده شد و حوصله ام سر رفت نمادهای ولسانم، پی و واتنو با منفی ۹ درصد هر کدام با ۸ درصد قیمت در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

نماد خرد که در هفته دوم اسفند این نماد در زمره سودآورترین نمادها قرار گرفت و هفته گذشته بازدهی منفی داشت.

در زیر می توانید لیست سودآورترین و زیان ده ترین نمادهای نمودار را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا