اخبار بورس

سوده‌ترین و زیان ده‌ترین نماد‌های هفته دوم آذرماه

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامشاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در هفته جاری بیش از ۱۱۰ هزار واحد رشد کرد و رکورد افزایش ۸ روزه متوالی را به ثبت رساند. شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران روز شنبه ۲۷ میلیون و ۴۳۱ واحد و روز یکشنبه شاخص ۳۳ میلیون و ۴۸۸ واحد افزایش یافت. روز دوشنبه شاخص ۴۴.۲۷ واحد افزایش یافت. در روز سه شنبه، شاخص برای هشتمین روز معاملاتی متوالی رشد کرد و ۱۱ هزار و ۳۰۶ واحد رشد کرد. در آخرین روز معاملاتی هفته، شاخص کل ۵۴۵۲ واحد کاهش یافت.

شاخص کل در آخرین روز کاری هفته با ۱۱۰ هزار و ۶۷۵ واحد افزایش نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل به ۲ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۵۱ واحد رسید و بازده هفتگی شاخص بورس نیز ۵.۳ درصد بود. شاخص هم وزن در پایان هفته نسبت به هفته قبل ۲۶ هزار و ۶۵۵ واحد افزایش یافت و بازدهی مثبت ۳.۷ درصدی را به ثبت رساند.

کدام نمادها در هفته دوم آذرماه بیشترین و کمترین بازدهی را داشتند؟

سودآورترین نمادها در هفته دوم آذرماه

با بررسی معاملات بازار سهام در هفته دوم آذر ۱۴۰۲ نماد مشخص شده است کامریان این اولین نمادی است که در هفته جاری در بورس ایران پذیرفته شد رشد ۳۳ تا بیشترین بازدهی را برای سهامداران خود به دست آورد. بعد از نماد کمرجان نمادها می آیند فقط؛ شرق و غرب آنها به ترتیب با رشد ۲۴ درصد، ۲۳ درصد و ۲۲ درصد بازده خوبی از خود به جای گذاشتند. نمادها ثمسکن و غگز آنها با بازدهی مثبت ۲۱ درصدی در رتبه پنجم قرار گرفتند. دامنه، والسانام، ورنا و آسیاتک آنها با ۱۸ درصد افزایش در جایگاه ششم قرار گرفتند.

مضرترین نمادهای هفته دوم آذر

از سوی دیگر نمادهایی بودند که بازدهی منفی برای سهامداران خود ایجاد کردند.

به طوری که نماد گالبر با ۱۵ درصد تخفیف بدترین عملکرد را در بین سهام بورسی به ثبت رساند. پس از آن و در رتبه دوم همان ۱۳ درصد منفی بود. سودبیر با ۱۲ درصد و آتوس با ۱۱ درصد ولپارس و صدشت ۱۰ درصد، هشتکوه، قشهد، چنوپا و کگز با منفی ۹ درصد، نمادهایی که کمترین کارایی را داشتند در موقعیت های سه تا شش قرار گرفتند.

در زیر می توانید لیست سودآورترین و زیان ده ترین نمادهای نمودار را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا