اخبار بورس

سوده‌ترین و زیان ده‌ترین نماد‌های هفته اول اسفندماه

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامهفته گذشته شاخص کل بورس تهران در روز شنبه ۴۸۴۷ واحد و روز دوشنبه ۱۶۷۰۰ واحد کاهش یافت. همچنین شاخص در روز سه شنبه ۴.۳۱ واحد کاهش یافت. در آخرین روز معاملاتی هفته، شاخص کل ۸۷۲۲ واحد رشد کرد.

و در نهایت شاخص کلی در آخرین روز کاری هفته به ۲ میلیون و ۵۴ هزار و ۷۳۹ واحد رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل ۱۶ هزار و ۱۰۵ واحد کاهش داشت. شاخص بورس در منفی ۰.۷ درصد قرار دارد تبدیل شد.
شاخص وزن یکسان در پایان هفته ۱۲۷۶۳ واحد کاهش نسبت به هفته قبل و بازدهی داشت. منهای ۱.۷ درصد ثبت شده است

کدام نمادها در هفته اول اسفند بیشترین و کمترین بازدهی را داشتند؟

سودآورترین نمادها در هفته اول اسفند

با بررسی معاملات بازار سهام در هفته اول اسفند ۱۴۰۲ نماد مشخص شده است کشور مادر توانست این هفته با من بیاید رشد ۱۶ درصدی تا بیشترین بازدهی را برای سهامداران خود به دست آورد. بعد از نماد سرزمین مادری نماد تجزیه کننده ها با رشد ۱۳ درصدی بازده خوبی داشت. نمادها تماوند، نتوس و والوم با بازدهی ۱۲ درصدی خوشبختانه مقام سوم را به خود اختصاص دادند. و خرد با ۱۱ درصد و زمانان با ۱۰ درصد در دسته بعدی و در نهایت نمادها قرار گرفتند ساقایین، وهنر و ووتوسکا مقام ششم را به خود اختصاص دادند.

مضرترین نمادهای هفته اول اسفند

از سوی دیگر نمادهایی بودند که بازدهی منفی برای سهامداران خود ایجاد کردند.

به طوری که نماد بیوتیک با ۱۵ درصد تخفیف بدترین عملکرد را در بین سهام بورسی به ثبت رساند. پس از آن و در رتبه دوم کامرجان منفی با ۱۴ درصد قرار گرفت. اعتبار و غوپونه با ۱۳ درصد، فزرین و آباد با ۱۲ درصد، تکبر و خودپسندی ۱۱ درصد، آردین و کگاز با منفی ۱۰ درصد نمادهایی که کمترین کارایی را داشتند در مکان های سه تا شش قرار گرفتند.

مهمترین نکته در مورد نمادهای بازنده این هفته این است که نمادها آردین و بیوتیک که به تازگی راه اندازی شده اند، جزو نمادهای سودآور هفته گذشته بودند، اما در این هفته به سهامداران خود و نماد زیان وارد کردند. کگز این برای دومین هفته متوالی باخت بود.

در زیر می توانید لیست سودآورترین و زیان ده ترین نمادهای نمودار را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا