بانک و بیمه

سود آوری و موفقیت ما حاصل عملکرد مثبت شرکت‌هایی نظیر چادرملو است

به گزارش افق میهن به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، در پایان این بازدید چند ساعته، نشست مشترکی با مدیران چادرملو، طاهرزاده، مدیرعامل و دکتر دکتر برگزار شد. خرم معاون مالی و سرمایه انسانی شرکت چادرملو به تشریح عملکرد شرکت معدنی و صنعتی پرداخت و گزارش مفصلی از طرح ها و برنامه های آتی ارائه کرد.

در این گزارش گروه چادرملو با سهم ۱۷ درصدی در تولید کنسانتره کشور در سال گذشته و سهم ۷ درصدی در تولید گندله آهن، ۱۰ درصدی در تولید آهن اسفنجی و ۶ درصدی در تولید در رتبه دوم تولید کنسانتره کشور قرار دارد. تولید شمش فولاد در میان تولیدکنندگان زنجیره فولاد کشور ذکر شد.

بر اساس این گزارش؛ در سال ۱۴۰۲ در طرح های توسعه گام های مثبتی برداشتیم و برای اولین بار ۱۶۳۰۰۰ میلیارد ریال در طرح های توسعه شرکت و بنگاه ها سرمایه گذاری شد.

همچنین تصریح شد: در سال گذشته علیرغم محدودیت های زیرساختی توانستیم با حفظ تولید در کارخانه اسفنج، گندله سازی و شمش فولادی و غیره رکورد تولید از زمان شروع بهره برداری، افزایش بهره وری و کاهش زمان توقف را ثبت کنیم. در تمامی مراحل تولید محصول بیش از ظرفیت نامی و برنامه برنامه ریزی شده تولید شده است.

بر اساس همین گزارش، مدیرعامل بانک سپه ضمن قدردانی از تلاش مدیریت و کارکنان چادرملو برای ارائه عملکرد مثبت و قابل قبول در فعالیت های خود، گفت: شاید سختی کار شما به عنوان جهادگر در حوزه تولید باشد ، اگر به این تلاش های طاقت فرسا برای شکست ناپذیر و رمانتیک بودن دقت کنید و امروز در یکی از گرم ترین روزهای سال این موفقیت نصیب ما شد.

وی افزود: تولید در زنجیره ارزش چادرملو و گزارش امیدوارکننده شما از برنامه ها و برنامه های توسعه و نظم و انضباط حاکم بر این مجموعه عظیم معدنی و صنعتی که آینده روشنی را برای این مجموعه نوید می دهد، افتخاری است. کشور. این امر بدون شک نتیجه تلاش، رهبری و نظارت اصولی مدیریت مجموعه است.

ابراهیمی تصریح کرد: زحمات شما نبرد الهی است و حتما خداوند در این راه از شما حمایت خواهد کرد و گروه بانک سپه نیز به عنوان بزرگترین بانک کشور در کنار شماست چرا که معتقدیم سودآوری و موفقیت ما نتیجه همین است. توسعه مثبت شرکت هایی مانند Es پر از چادر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا