اخبار بورس

سود سهام عدالت برای این افراد واریز نمی شود!

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبه گفته مجید عشقی، رئیس سازمان بورس، سود سهام عدالت در سال جاری در دو مرحله توسط شرکت سرمایه گذاری مرکزی به صورت متمرکز پرداخت می شود. مرحله اول او آذر ماه خواهد بود و احتمالاً قسمت دوم نیز پایان سال خواهد بود. میزان سود سهام امسال برای برخی از سهامداران تحت پوشش، از یک تا دو میلیون تومان و همچنین برای برخی دیگر از سهامداران مبلغ ۴۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ تومان می باشد ارزش دارد.

در حال حاضر بیش از ۴۷ میلیون سهامدار در بازار سرمایه حضور دارند. این افراد سهامدار شرکت های بورسی و فرابورسی محسوب می شوند.

۶ دلیل برای عدم پرداخت سود سهام

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: مردم به چند دلیل سود سهام دریافت نمی کنند که از جمله دلایل عدم دریافت سود سهام ممکن است ۶ مورد باشد.وارد کردن عدد نادرست، حساب بانکی مشترک، رکود حساب، حساب بلند مدت، حساب بانکی مسدود شد و حساب ارزی داشته باشید” نقل شده.

پیش از این باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: طبق سنوات، شماره حساب مشمولین سود سهام یکی از مشمولین سود سهام را داریم. سامانه سجام و دیگران از طریق صفحه سهاماما ساده ترین و بهترین راه این است که سجامی شوید تا مردم بتوانند خدمات دیگری را نیز دریافت کنند.

چگونه علاقه سال های گذشته را دریافت می کنید؟

این مسئول در پاسخ به این سوال که آیا سهامدار سود سال های گذشته را دریافت نکرده است؟ با ازدواج کردن علاوه بر برنده شدن در پایان آذر آیا سود سال های گذشته را دریافت خواهد کرد؟ او گفت بله. به امید خدا وقتی شرکت هایی که سود واریز نکرده اند بتوانند به تعهدات خود عمل کنند و فرصت مناسبی برای محاسبات داشته باشیم تلاش خواهیم کرد. آذر انشاالله که برنده های قبلی را برای جامعه جدید یعنی افرادی که شماره حساب خود را اعلام کرده اند و در سامانه سجام ثبت نام کرده اند واریز کنیم.

آیا دریافت سود سهام رایگان است؟

مهدی حاجیوند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام پیش از این به باشگاه خبرنگاران گفته بود که برای دریافت سود سهام از درگاه اینترنتی استفاده نکنید. پرداخت نکن و مطمئن شوید که هیچ ثبت جدیدی برای سهام وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا