اخبار بورس

سود سهام عدالت | زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد + فیلم

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامرئیس سازمان بورس و اوراق بهادار: امسال سود سهام عدالت در دو مرحله واریز می شود. سود در همان زمان بخش اول سود سهام در ماه دسامبر و قسمت دوم در پایان سال پرداخت می شود.

مجید عشقی رئیس سازمان بورس در نشست خبری با موضوع «برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی» گفت: پرداخت سود سهام در ماه دسامبر خواهد داشت. اکنون بخشی از سود وارد سپرده شده است، اما برخی شرکت ها بعداً قول داده اند که این کار را انجام دهند. این شرکت ها باید تا یکی دو روز آینده سود را پرداخت کنند و در صورت عدم پرداخت اسامی آنها را اعلام می کنیم.

او اضافه کرد: تقسیم سود در سال جاری در دو مرحله انجام می شود یک بار در نوامبر و احتمالا قسمت دوم هم آخر سال خواهد بود.

عشقی گفت: کاهش زیادی در سود شرکت های غیر بورسی مشاهده نشد. سال گذشته این سود با شرکت های غیر بورسی پرداخت شده است.

در ادامه مهدی حاجی وند چندی پیش درباره نحوه واریز سود سهام عدالت در سال جاری گفت: امسال طبق آخرین تحقیقات پیگیری احتمال می رود سود سهام عدالت مانند سال گذشته در دو مرحله واریز شود.

مهدی سعادتی رئیس گروه سهام عدالت مجلس همچنین از پرداخت سود قطعی ۱۴۰۲ به صاحبان سهام خبر داد و افزود: سود سهام عدالت ۱۴۰۲ تا پایان آذرماه امسال واریز می شود.

سود سهام در سال ۱۴۰۲ چقدر خواهد بود؟

مهدی سعادتی در مورد میزان سود سهام ۱۴۰۲ وی گفت: سود سهام امسال برای برخی از سهامداران تحت پوشش از یک تا دو میلیون تومان و همچنین برای برخی دیگر از سهامداران مبلغ ۴۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ تومان می باشد ارزش دارد.

مشاور رئیس سازمان بورس در خصوص میزان سود سهام عدالت نیز گفت: زمانی که مجامع سهامداران تشکیل می شود و میزان سود قابل تقسیم بین سهامداران مشخص می شود، می توان در مورد میزان سود سهام عدالت اظهار نظر کرد. برای هر فرد، اما آنچه اکنون مشخص است این است که انتظار می رود این سود مانند سال گذشته در دو مرحله پرداخت شود.

۹ شرکت سودی به سهامداران پرداخت نکردند

محمد باغستاتی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص وضعیت فعلی تقسیم سود سال مالی منتهی به ۸ اسفند ۱۴۰۱ گفت: علیرغم رایزنی ها و مکاتبات سازمان بورس و اوراق بهادار با مرکزی. متولی با شرکت های سرمایه پذیر. در خصوص واریز سود سهام، ۹ شرکت همچنان سود سهامداران را به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز نکرده اند.

وی افزود: این در حالی است که تاکنون ۱۰ شرکت سود سهام عدالت را به طور کامل پرداخت کرده اند و ۱۰ شرکت نیز بخشی از این سود را پرداخت کرده اند.

باغستانی ادامه داد: در مجموع تا امروز ۳۳ درصد از کل سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۸ اسفند ۱۴۰۱ به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز و مابقی به حساب این شرکت ها واریز شده است. در اسرع وقت سود سهام عدالت به حساب شما واریز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا