اخبار بورس

سود سهام ۱۵ نماد‌ها در هفته دوم اسفند واریز شد

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهاماطلاعاتی را در هفته دوم از جزئیات تشکیل پرونده مطالبات جاری و سالانه سهامداران منتشر کرد اسفند این ماه نشان می دهد که در این مدت ۵ ناشر سود سالانه و ۱۰ ناشر سود جاری به سهامداران خود پرداخت کرده اند.

سپرده سود سالانه ۵ شرکت

بر اساس این گزارش، پنج شرکت «محصولات بین‌الملل پارس، لاستیک مشهد، بیمه تجارت نو، دکتر. آزمایشگاه داروسازی عبیدی، تامین سرمایه دماوند» با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) سالانه ۵۲ هزار سهامدار شامل ۱۹ میلیارد تومان سود واریز کرد.

شاپارس: ۵۰ ریال

خارینگ: ۲۷۰ ریال

مشمول: ۲۳۰ ریال

تماوند: ۷۷۵ ریال

سپرده سود جاری از ۱۰ شرکت

همچنین تا پایان هفته دوم اسفند در این ماه ۱۰ سردبیر «الوند کاشی، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، تولید کاشی تکسرام، گروه کارخانه صنعتی تبرک، قند نیشابور، سرمایه گذاری مسکن، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، پارس فولاد سبزوار، داروسازی توسعه گیلانوتریک کاسپین تامین». منتشر شده. صنعت سود در حال حاضر یک میلیون و ۶۵۲ هزار سهامدار ۵۷۵ میلیارد تومان از طریق سامانه سجام سپرده گذاری کرده اند.

کلوند: ۴۷۹۰ ریال

غشاداب: ۲۱ ریال

Katram: ۱۱۲ ریال

برکت: ۳۰۰ ریال

کانیشا: ۱۰ ریال

ساتسوماکان: ۵۰ ریال

گوهران: ۱۱۴۰ ریال

فیس بوک: ۹۴۳۳ ریال

کاسپین: ۲۲۱۱ ریال

بوگیلان: ۱۰۰۰ ریال

سیستم SJAM چیست؟

لازم به ذکر است سجام یک سامانه زیرساختی برای شناسایی مشتریان برای ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمامی فعالان این بازار اعم از “سرمایه گذاران، مشتریان و مدیران موسسات” در این سامانه تنها یک بار و برای همیشه ثبت می شوند. همه داده های خود را در این سیستم وارد می کنند. آنها را ثبت می کنید و پس از احراز هویت شخصی، می توانید خدمات را بر اساس داده های تأیید شده دریافت کنید.

بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و محل سکونت دائمی افراد ثبت می شود و از این پس هیچ موسسه مالی ملزم به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار نیست.

سهامداران می توانند با مراجعه به سایت www.Sejam.ir به صورت الکترونیکی در سجام ثبت نام و احراز هویت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا