فرهنگ و هنر

سود شهریور ماه صندوق گنجینه زرین شهر واریز شد

صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر با مدیریت سرمایه تمندان معادل ۲۵.۱۱ درصد نرخ روز سالانه در پایان دوره سود ارائه می کند. شهریور در ماه ۱۴۰۳ به ۴۰۰۵۸۲ سرمایه گذار این صندوق پرداخت کرد.


افق میهنی –

دوره بهره شهریور در ماه ۱۴۰۳ صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر با نرخ ۲۵.۱۱ درصد نرخ روز سالانه به مبلغ ۱۱.۶۷۹ میلیارد ریال به حساب سرمایه گذاران این صندوق واریز شد.

از این تعداد ۳۹ هزار و ۶۲۱ سرمایه گذار که گزینه برداشت سود را فعال کرده بودند، سود دریافتی را مجددا سرمایه گذاری کردند و ارزش این سرمایه گذاری بالغ بر ۲۹۴۲ میلیارد ریال است. قابل ذکر است که این مبلغ ۲۵.۱۹ درصد از کل سود پرداختی به سرمایه گذاران صندوق در دوره مذکور است. شهریور ماه ۱۴۰۳ بود.

سرمایه گذاران می توانند با فعال کردن گزینه صدور از محل سود، میزان سود دریافتی از این صندوق را سالانه تا ۲۸.۲ درصد افزایش دهند تا سود بیشتری کسب کنند.

ارزش خالص دارایی این صندوق در حال حاضر بیش از ۵۶ همات و ارزش اسمی هر واحد سرمایه گذاری این صندوق ۱۰۰ هزار تومان است، بنابراین سرمایه گذاران می توانند حتی با یک واحد نیز اقدام به سرمایه گذاری کنند. سود روزانه و بالاتر از نرخ بانکی این صندوق به صورت ماهانه پرداخت می شود و برای سرمایه گذارانی که خواهان سود کم ریسک و سود بالاتر از نرخ بانکی هستند گزینه مناسبی است.

آنچه سرمایه گذاران باید به آن توجه کنند تفاوت سرمایه گذاری در صندوق ها و سپرده های بانکی است. در سپرده بانکی اگر به هر دلیل قبل از موعد مقرر برداشت صورت گیرد، نرخ ورشکستگی یا جریمه برای سپرده بانکی اعمال می شود و سودی که قرار بود پرداخت شود کاهش می یابد. خواهد بود این در حالی است که صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر از مزیت سود روزشمار برخوردار بوده و نرخ شکست سود برای سرمایه گذاران لحاظ نشده است.

همچنین پرداخت منظم و موفقیت آمیز سود سرمایه گذاران صندوق در دوره های گذشته توسط مدیر صندوق و تضمین نقدینگی صندوق توسط بانک شهر دلیلی بر امنیت سرمایه گذاری در آن است.

سرمایه گذاری در این صندوق بدون محدودیت زمانی و مکانی به صورت آنلاین و از طریق اولین مرکز سرمایه گذاری آنلاین کشور به آدرس www.ibshop.ir همچنین تامین سرمایه تمدن در سراسر کشور از طریق شعب سوپرمارکت مالی امکان پذیر است.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا