اخبار بورس

سود ۳۲۳ میلیارد تومانی “ودی” در سه ماهه ابتدای سال جاری/ فروش 2 برابری “ودی” در سال گذشته

نماینده مالی و اقتصادی شرکت بیمه دی گفت:

نماینده مالی و اقتصادی شرکت بیمه دی وی گفت: همانطور که می دانید سود سال ۱۴۰۱ ۳۲۳ میلیارد تومان، سود سال ۱۴۰۲ ۸۰۰ میلیارد تومان و سود فصلی در سال ۱۴۰۳ ۳۸۰ میلیارد تومان بوده است که نشان می دهد در سال ۱۴۰۳ با سودآوری مواجه هستیم.

بهروز غزلباش نماینده مالی و اقتصادی شرکت بیمه دی در گفتگو با افق میهنوی در خصوص شرکت در نمایشگاه بخش مالی گفت: بیمه دی فروش و سودآوری در سال های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. برای تقویت برندسازی خود، حضور در این نمایشگاه‌ها را ضروری می‌دانیم.

وی ادامه داد: شرکت بیمه چهارمین شرکت در صنعت بیمه و رتبه اول در سودآوری است. نمایشگاه امسال که به نام صنعت مالی برگزار می شود، موضوعات بیمه، بانک و بازار سرمایه را پوشش می دهد. بسیاری از بینندگان سهامداران ما هستند. سهامدارانی که می خواهند از روند توسعه شرکت مطلع شوند. شرکت بیمه دی سال ۱۴۰۲ را با موفقیت تسلط یافت و ۸۰۰ میلیارد تومان سود خالص به دست آورد.

قزلباش گفت: این سود نسبت به دوره قبل بیش از ۲.۵ برابر افزایش یافت که ناشی از عملیات بیمه بود. در فروش حق بیمه به رشد ۸۰ درصدی دست یافتیم. سال گذشته ۱۷ میلیارد تومان فروش داشتیم. علاوه بر سود حاصل از کسب و کار بیمه، سود حاصل از سرمایه گذاری نیز خوب بود. با توجه به اینکه وضعیت بازار سرمایه مناسب نبود، باز هم بازدهی مناسب و در نتیجه سود برای شرکت بیمه داشتیم. دی معلوم شد

نماینده مالی و اقتصادی شرکت بیمه دی وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ پس از تأسیس محبتی، مدیرعامل شرکت بیمه دی هدف گذاری انجام شده با فروش قابل توجهی مشاهده شد. در سال ۱۴۰۱ گردش مالی ما بدون احتساب قرارداد درمان بنیاد شهید حدود ۳ میلیارد تومان بود اما در سال ۱۴۰۲ این میزان به دو برابر رسید. در سال ۱۴۰۳ این برنامه ها را با قدرت ادامه دادیم. اطلاعات ما در کدال منتشر شده است. ما توانستیم در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ به ۳۸۰ میلیارد تومان سود برسیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد خوبی را نشان می دهد. همانطور که می دانید سود سال ۱۴۰۱ ۳۲۳ میلیارد تومان، سود سال ۱۴۰۲ ۸۰۰ میلیارد تومان و سود فصلی در سال ۱۴۰۳ ۳۸۰ میلیارد تومان بوده است که نشان می دهد در سال ۱۴۰۳ با سودآوری مواجه هستیم و امیدواریم این سود خوب باشد. سال برای سهامداران بیاورد.

وی افزود: بخشی از سود شرکت به بازار سرمایه برمی گردد. منابع شرکت های بیمه سرمایه گذاری می شود. بخشی از این منابع وارد بازار سرمایه می شود. برنامه های ما امسال نیز با همان شدت سال گذشته ادامه خواهد داشت. پیش بینی فروش ما ۳۱ میلیارد تومان است که نسبت به ۱۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ قابل توجه است. امیدواریم بتوانیم به سود پیش بینی شده از بخش بیمه دست یابیم. وضعیت بازار سرمایه خوب نیست و تحت تاثیر شرایط خارجی کاهش یافته است، اما همچنان استراتژی سرمایه گذاری شرکت بیمه است دی برای رسیدن به سود مورد نظر به وجوه با بهره ثابت و سپرده های بانکی متکی هستیم.

قزلباش در همین راستا ادامه داد: نسبت به سایر شرکت های بیمه در همین گروه رشد داشته ایم دی نسبت به ابتدای سال ۲۴ درصد رشد داشته است. مجمع شرکت برگزار شد و سود خوبی نیز تقسیم شد. ما از طریق بازارداران از سهم بیمه تلاش کردیم دی اجازه دهید اطمینان حاصل کنیم که سهامداران متضرر نمی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا