اخبار اقتصاد ایران

سود ۳ میلیونی خرید سکه از مرکز مبادله/ جزییات حراجی جدید :: ایران تحلیل

تاکنون در مجموع هشت حراج سکه، در مجموع ۱۰۱ هزار و ۲۶ قطعه سکه به متقاضیان حراج اختصاص یافته است.

به گزارش ایران تحلیل، هشتمین حراج سکه طلا روز شنبه ۵ اسفندماه برگزار شد و از مجموع ۹ هزار و ۳۷۴ قطعه ربع سکه ثبت شده، ۷ هزار و ۴۹۹ قطعه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان به متقاضیان اختصاص یافت.

همچنین از مجموع ۴ هزار و ۱۰۸ قطعه نیم سکه ثبت نامی، ۳ هزار و ۷۷۵ قطعه با میانگین قیمت ۱۹ میلیون و ۵۲۹ هزار تومان به فروش رسید.

در حراج سکه تمام، از مجموع ۶۵۷۷ قطعه سکه ثبت شده، ۵۰۵۶ قطعه با میانگین قیمت ۳۴ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان به فروش رسید. بدیهی است در بین متقاضیان افراد بالا و افراد زیر این قیمت ها اعلام و به آنها تخصیص داده شده است.

تاکنون در مجموع ۸ حراج، ۱۰۱ هزار و ۲۶ قطعه سکه به متقاضیان حراج اختصاص یافته است.

نهمین جلسه حراج سکه طلا امروز یکشنبه بیست و هفتم است اسفند ماه ۱۴۰۲ با عرضه سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه جشن گرفته می شود.

اموال موضوع حراج نهم، سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۵ بانک مرکزی و بدون بسته بندی می باشد. حداکثر مبلغ سفارش و خرید برای هر متقاضی در مجموع ۵ سکه می باشد. به گونه ای که می تواند ۵ قطعه ربع سکه، یا ۵ قطعه نیم سکه، یا ۵ قطعه سکه کامل، یا ترکیبی از هر سه شامل سکه کامل، نیم سکه و ربع سکه و مجموع هر سه باشد. با هم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

این مزایده از طریق سامانه معاملاتی این مرکز به نشانی market.ice.ir برگزار می شود. شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲:۰۰ و زمان ثبت سفارش از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ خواهد بود. زمان نظارت و تخصیص از ساعت ۱۵ الی ۱۶ همان روز می باشد و نتایج مزایده ساعت ۱۶ اعلام می شود.

لازم به ذکر است متقاضیان شرکت در حراج سکه طلا سامانه معاملات بورس ایران می توانند در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز ثبت نام و احراز هویت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا