اخبار اقتصاد ایران

سورپرایز این دو بانک برای مردم

وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی بانک کشاورزی با نرخ سود ۲۳ درصد و مدت بازپرداخت ۴۸ ماهه به متقاضیانی که دارای رتبه اعتباری «ب»، «الف» یا «ج» هستند پرداخت می شود. وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۲۳ درصد ارائه کرده است. متقاضی برای دریافت این وام نیازی به ضامن و سپرده رسمی ندارد و تنها با داشتن رتبه اعتباری «ب»، «الف» یا «ج» می تواند از این تسهیلات بهره مند شود.

گفتنی است این تسهیلات تنها زمانی به متقاضی اعطا می شود که چک برگشتی یا بدهی نزد بانک نداشته باشد.

جزئیات بازپرداخت اقساط وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی برای مبلغ وام ۱۰۰ میلیون تومانی ۴۸ ماه مهلت تعیین کرده و مدت بازپرداخت مبلغ ۵۰ میلیون تومان را به ۳۶ ماه محدود کرده است. اما نرخ سود در هر دو میزان ۲۳ درصد تعیین شده است.

اکنون با احتساب سقف ۱۰۰ میلیون تومانی تسهیلات، وام گیرنده باید در هر قسط ماهانه سه میلیون و ۲۰۵ هزار تومان به بانک کشاورزی پرداخت کند. مجموع پرداختی های وام گیرنده در پایان سررسید به ۱۵۳ میلیون و ۸۳۷ هزار تومان می رسد.

البته طرح غیر ضامن بانک کشاورزی نیز شامل هزینه های جانبی به ارزش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است که وام گیرنده باید برای تشکیل پرونده و آبونمان سالانه به بانک پرداخت کند.

چگونه از بانک تجارت ۱۰۰ میلیون تومان وام بدون ضامن بگیریم؟

وام بدون وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت با سود ۲۳ درصد برای افرادی است که حقوق و مستمری خود را از این بانک دریافت می کنند.

بانک تجارت در طرح «بدون ضامن» خود به افرادی که مستمری و حقوق خود را از این بانک دریافت می کنند، وام حداقل ۵۰ میلیون تومان و حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان می دهد. دریافت این تسهیلات الزامی به داشتن ضامن رسمی نمی باشد و متقاضیان می توانند پس از تایید اعتبار و ارائه نامه کسر حقوق در لیست مشمولان قرار گیرند. نرخ سود اعلامی این وام ۲۳ درصد است و وام گیرنده حداکثر ۴۸ ماه فرصت دارد تا وام را بازپرداخت کند.

جزئیات وام بدون وثیقه بانک تجارت

پیش نیاز دریافت وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی از بانک تجارت، افتتاح حساب قرض الحسنه در این بانک است. ضمناً این وام تنها به افرادی پرداخت می شود که دارای رتبه اعتباری «ب»، «الف» یا «ج» از بانک مرکزی باشند.

مبلغ اقساط وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک تجارت چقدر است؟

پس از دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن از بانک تجارت با نرخ سود ۲۳ درصد و مدت بازپرداخت ۴۸ ماهه، وام گیرنده باید در هر قسط سه میلیون و ۲۰۵ هزار تومان به بانک تجارت پرداخت کند. در پایان سررسید، مجموع اصل مبلغ وام و سود ۲۳ درصدی به ۱۵۳ میلیون تومان می رسد.

گفتنی است، وام گیرنده موظف به پرداخت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه تشکیل پرونده و اعتبار خواهد بود.

وام ۵ میلیارد تومانی بانک کارآفرین به چه کسانی تعلق می گیرد؟

پزشکان و افراد فعال در سایر حوزه های مرتبط می توانند از وام ۵ میلیارد تومانی بانک کارآفرین برای خرید مطب، تجهیزات، مواد اولیه و مواد مصرفی بهره مند شوند.

بانک کارآفرینان در طرح «ارزش سلامت» به پزشکان و افراد شاغل در سایر حوزه های مرتبط با پزشکی تسهیلاتی با سقف پنج میلیارد تومان، سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه ارائه می دهد. متقاضی می تواند برای خرید مواد اولیه، خرید تجهیزات و ملزومات کار، خرید دفتر یا محل کسب و همچنین تعمیر و بازسازی آن با اعتبار شغلی و سند ملکی و همچنین ودیعه، این تسهیلات را دریافت کند. .

جزئیات و نحوه دریافت طرح ارزش سلامت بانک کارآفرین

در این طرح تسهیلاتی، بانک کارآفرین برای خرید دفتر، تجهیزات، مواد اولیه و مواد مصرفی سقف پنج میلیارد تومان تعیین کرده است. البته اگر پزشک وام گیرنده تسهیلات را صرف نوسازی مطب خود کند، مبلغ وام به سه میلیارد تومان کاهش می یابد.

پس از افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این بانک، متقاضی باید مبلغی را تحت عنوان سپرده در آن قرار دهد تا گردش حساب متوسط ​​و مناسب ایجاد شود.

بانک کارآفرینان مدارک مورد نیاز برای تضمین ارزش تسهیلات بهداشتی، داشتن سند ملکی، اعتبار اشتغال و همچنین پروانه نظام پزشکی و ضامن همکار را اعلام کرد.

علاوه بر این، بانک کارآفرین باید اطمینان حاصل کند که متقاضی چک برگشتی ندارد و به بانک بدهکار نیست.

چه کسانی مشمول دریافت وام ۵ میلیارد تومانی از بانک کاربهان هستند؟

پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، روانپزشکان و دامپزشکان از گروه پزشکی و همچنین دندانپزشکان، روانشناسان، ماماها و مراکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل از سایر رشته های مرتبط پزشکی، گروه های هدف طرح ارزش سلامت هستند. همچنین افراد دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در رشته های مرتبط با پزشکی و افراد دارای مدرک دکتری علوم آزمایشگاهی نیز می توانند تا سقف پنج میلیارد تومان از این وام بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا