اخبار اقتصاد ایران

سورپرایز واریز 600/000 یارانه نقدی تشویقی از امروز برای دهک های 1 تا 3

میزان یارانه نقدی تعیین شده برای دهک های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان است.

میزان یارانه تعیین شده برای دهک های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان است.

طبق یکسری تغییراتی که در زمان واریز یارانه معیشتی اعلام شده است، یارانه مرحله ۱۶۰ از ۲۵ به حساب سرپرستان خانوارهای دهک اول تا سوم کل کشور واریز می شود. و سی ام هر ماه بر اساس دهک اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی. . برای بسیاری از افراد این یارانه مبلغ مهمی است که در زندگی روی آن حساب می کنند.

می توانید با مراجعه به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت به نشانی «www.sso.my.gov.ir» و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار از دهک یارانه خود مطلع شوید. همچنین در صورت اعتراض به عشر یارانه ای خود می توانید اعتراض خود را در همین سایت ثبت کنید تا بررسی شود. بر اساس این گزارش، برای استعلام موجودی کالا کافی است کد استعلام کالای الکترونیکی #۵۰۰*۱۴۶۳ را در صفحه تماس تلفن همراه خود وارد کنید. شماره گیری Next صفحه ای با ۳ گزینه برای شما باز می شود، در این قسمت گزینه ۲ یا مانده یارانه ناظر را انتخاب کنید. سپس کد ملی سرپرست خانوار را در صفحه جدید وارد کنید./اندیشه معاصر

واریز یارانه نقدی به حساب ناظران متقاضی بازنگری عشر و ثبت نام های جدید

با اصلاح نظام یارانه ای، دولت از سال ۱۴۰۱ یارانه های ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی پرداخت کرد و به منظور رعایت انصاف در این پرداخت، وزارت رفاه دو بار تصمیم گرفت بر اساس داده ها، شناسنامه اقتصادی و تلفات خانوارها را به روز کند. درآمد. سرانه خانوار از قبیل حقوق و دستمزد فردی و خانوادگی، خودرو، حساب بانکی و تراکنش ها، حساب ساتنا و پایا، فعالیت در بورس و ….

با توجه به اینکه یکی از معیارهای عشر خانوار، تراکنش های بانکی است، اما برخی می گویند با توجه به شرایط شغلی، گردش حساب بالایی دارند و شاید این موضوع باعث شده در بررسی وضعیت اقتصادی در عشریه بالایی قرار بگیرند. خانواده آنها

علیرضا محمدی، رئیس مرکز مطالعات و اطلاع رسانی بهزیستی ایرانیان می گوید: مرکز مطالعات و اطلاع رسانی بهزیستی ایران سه سال متوالی را در بررسی گردش حساب در نظر می گیرد. یعنی پایا، ساتنا، شاپرک و موجودی حساب برای سه سال متوالی بررسی می شود.

وی ادامه داد: اما افرادی هم هستند که شغلشان حقوق بگیر است و…; این افراد برای اینکه با چالش مواجه نشوند باید حساب خود را از حساب تجاری جدا کنند تا در بررسی وضعیت اقتصادی خانوارشان اشتباهی رخ ندهد.

رئیس مرکز مطالعات و اطلاع رسانی بهزیستی ایران همچنین در پاسخ به این سوال که گام بعدی به روز رسانی فرسودگی خانوارها چه زمانی انجام می شود؟، اظهار داشت: طبق قانون، اگر دولت شرایط به روز رسانی داده ها را داشته باشد، اقتصاد خانوارها را به روز می کند. شناسنامه باید در سپتامبر به روز شود. تحویل داده شود

به روز رسانی دهک برای پرداخت یارانه نقدی

محمدی با بیان اینکه یارانه بگیران فعلی بر اساس آخرین به روز رسانی دهک ها یارانه خود را دریافت خواهند کرد، افزود: افرادی که قبل از شهریور ماه نسبت به عشریه ها اعتراض داشتند و در سامانه ثبت نام اعتراض داشتند، پس از بررسی مرکز مطالعات و اطلاع رسانی بهزیستی. ایرانیان، عشرشان در مرحله جدید خواهد بود. به روز رسانی تغییر می کند. به عبارت دیگر عشر خانوار تا دوره بعدی به روز رسانی قابل تغییر نیست و با دریافت اطلاعات ثبتی اقتصادی و اجتماعی مجددا ارزیابی می شود.

بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها، زمان واریز یارانه نقدی از اول تا سوم و بیست و پنجم دهم هر ماه تعیین شده است.

خانوارهایی که جزو دهک های چهارم تا نهم هستند ماهانه ۳۰ یارانه نقدی دریافت می کنند. جدولی که سازمان هدفمندی یارانه ها در اختیار مردم قرار داده است نشان می دهد که یارانه نقدی دهک های اول تا سوم و بیست و پنجم هر ماه به حساب آنها واریز می شود. میزان یارانه نقدی این گروه از خانوارها ۴۰۰ هزار تومان است.

بر اساس این جدول یارانه نقدی و معیشتی دهک های چهارم تا نهم سی ام هر ماه دریافت می شود. همانطور که از سال ۱۴۰۱ مقرر شده است، خانواده هایی که در این عشر قرار می گیرند، ۳۰۰ هزار تومان یارانه دریافت می کنند. در عین حال، جدول سازمان هدفمندی یارانه ها نشان می دهد مستمری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور بیستم هر ماه واریز می شود و یارانه دارو و هزینه حمل و نقل ذخیره سازی سوخت به حساب صندوق واریز می شود. حساب سرپرستان خانوار از ابتدای ماه

علاوه بر واریز یارانه نقدی هر ماه، از نیمه دوم سال گذشته اعتباری بالغ بر ۱۲۰ هزار تومان به صورت فاکتور الکترونیکی در حساب سرپرستان خانوار ایرانی شارژ می شود. اگر دولت سیزدهم طبق ماه های گذشته عمل کند، فردا اعتبار کالابرگ پرداخت می شود. استفاده از برگه الکترونیکی کالا اختیاری است و شامل ۱۰ قلم شامل ماست، شیر، پنیر، شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ به ارزش ۵۳۰ هزار تومان می باشد. قیمت اقلام در سبد کالابرگ، به نرخ شهریور ۱۴۰۰ ماه عرضه و مابه التفاوت قیمت کالا توسط دولت در دوره پرداخت می شود. کالابرگ الکترونیک شامل دهک های معیشتی اول تا نهم می باشد.

اگر جزو دهک های اول تا سوم هستید، بر اساس آنچه سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرده، زمان واریز یارانه نقدی طبق روال ماه های گذشته ۲۵ تیرماه می باشد.

طبق یکسری تغییراتی که در زمان واریز یارانه معیشتی اعلام شده است، یارانه مرحله ۱۶۰ از ۲۵ به حساب سرپرستان خانوارهای دهک اول تا سوم کل کشور واریز می شود. و سی ام هر ماه بر اساس دهک اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی. . برای بسیاری از افراد این یارانه مبلغ مهمی است که در زندگی روی آن حساب می کنند.

یارانه نقدی تیر ۱۴۰۳ در ۲۵ و ۳۰ تیرماه واریز می شود. اعشار اول تا سوم در ۲۵ ام. تیر و اعشار چهارم تا نهم در ۳۰ ام تیر یارانه خود را دریافت خواهند کرد.

یارانه یسنا چیست و چه زمانی پرداخت می شود؟

یارانه یسنا به مادران دارای فرزند زیر دو سال تعلق می گیرد. اما میزان این یارانه چقدر است و شرایط دریافت آن چیست؟

به گزارش تجارت نیوز، اهمیت انکارناپذیر تغذیه نوزادان باعث شد تا دولت در راستای اجرای ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانان و در قالب یارانه یسنا به خانواده های دارای نوزاد یارانه مضاعف پرداخت کند.

این طرح ابتدا به صورت آزمایشی در هشت استان ایلام، لرستان، هرمزگان، گلستان، فارس، کهگیلویه و بویار احمد، خراسان جنوبی و شمالی و خانوارهای دارای فرزند زیر دو سال در دهک اول اجرا شد. درآمد دریافتی یارانه طرح. یسنا ۴۰۰ هزار تومان گرفت.

اما یارانه طرح یسنا از ابتدا اردیبهشت ماه به صورت سراسری اجرا شد تا تمامی مادران دارای فرزند زیر دو سال که در سه دهک اول درآمدی کل کشور قرار دارند بتوانند از این یارانه بهره مند شوند. میزان یارانه طرح یسنا نیز از ۴۰۰ هزار تومان به ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

مشمولان طرح یارانه یسنا که در پایان هر ماه پرداخت می شود می توانند بسته های حمایتی شامل لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، حبوبات، خشکبار، میوه و تره بار و بسته های بهداشتی شامل پوشک، شامپو، صابون و … دریافت کنند. شوینده های بهداشتی کودک و مادر تا مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به صورت رایگان و از فروشگاه های طرف قرارداد خرید کنید.

همچنین مادران سه دهک اول درآمدی می توانند با ورود به اپلیکیشن «شام» و وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار از وضعیت خود مطلع شوند تا از مشمولیت یا عدم مشمولیت این طرح مطلع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا