اخبار اقتصاد ایران

سومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک

سومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک و اکوسیستم فناورانه، ۷ دی این ماه در تهران برگزار می شود.

ایران تحلیل سومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع کوچک، زیست فناوری با حضور وزرای حراست، علوم، نیرو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دیگر مقامات کشوری در پنجشنبه هفتم دی ماه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۰۰ در سالن کنفرانس هتل ارم تهران به همت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار می شود.

بابک احمدی; رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در خصوص برگزاری رویداد دانش بنیان صنعت می گوید: هدف اصلی ما از برگزاری این همایش، جریان سازی در ارگان های دولتی و خصوصی در ایده پردازی و عملیاتی کردن آنها است. و در نهایت تجاری سازی و صنعتی شدن. .

معاون وزیر صامت افزود: ایدرو فضاها و زیرساخت های صنعتی را در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می دهد و برای رسیدن به بلوغ تجاری سازی می کند. امیدواریم این حمایت ها تبدیل به جریان شوند و ایده ها به محصولات فناوری تبدیل شوند.

همچنین حمید بازرگان، معاون صنایع پیشرفته سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: ارتباط شرکت های دانش بنیان با صنایع بزرگ از اهداف برگزاری این همایش است.

بر اساس این گزارش؛ اولین رویداد ملی صنعت دانش بنیان زیر نظر سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ۶ مهر دومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با عنوان «انقلاب چهارم صنعتی و صنعت شهر هوشمند» دوم آذرماه به میزبانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا