فناوری

سوپرمارکت ژاپنی با هوش مصنوعی تشخیص لبخند کیفیت خدمات خود را بهبود می‌بخشد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دیجیاتو: یک سوپرمارکت زنجیره ای بزرگ در ژاپن به نام Aeon از یک سیستم هوش مصنوعی جدید استفاده می کند که می تواند نگرش کلی کارکنان را با نگاه کردن به چیزهایی مانند لبخند آنها تشخیص دهد.

سیستم هوش مصنوعی رتبه بندی لبخند Aeon با نام Mr. Launched Smile در ۲۴۰ فروشگاه. این مدل که توسط شرکت ژاپنی InstaVR ساخته شده است، می تواند رفتار کارکنان را به دقت ارزیابی کند و نگرش کلی آنها را بر اساس ۴۵۰ عامل مختلف از جمله حالات چهره، حجم و لحن صدا تشخیص دهد.

سوپرمارکت ژاپنی کیفیت خدمات خود را با هوش مصنوعی تشخیص لبخند بهبود می بخشد

هدف از استفاده از هوش مصنوعی آقای لبخند

Aeon می گوید هدفش از استفاده از این مدل برابر کردن میزان لبخند کارکنان و همچنین به حداکثر رساندن رضایت مشتریان است.

همچنین Mr. Smile عناصر بازی مانند را برای تشویق کارمندان به بهبود امتیازات خود ارائه می دهد.

سیستم تشخیص لبخند هوش مصنوعی Aeon در هشت فروشگاه آن با حدود ۳۴۰۰ کارمند آزمایش شده است. Aeon می گوید که “نگرش خدمات” کارکنان فروشگاهش از زمان آزمایش موفقیت آمیز ۱.۶ برابر بهبود یافته است.

اگرچه Aeon از یک سیستم نوآورانه برای بهبود محیط کار خود استفاده کرده است، اما داشتن این سطح از نظارت مداوم بر عملکرد کارکنان (و حتی لبخند آنها) می تواند منجر به شکایت و نگرانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا