ورزشی

سپاهان با پیروزی لیگ زنان را شروع کرد

تیم فوتبال بانوان سپاهان در چارچوب هفته اول این رقابت ها امروز (جمعه ۲۷) مهر ماه) میزبان گلگهار سیرجان بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده اصفهان به پایان رسید.

بیان محمودی در این دیدار گلنوش خسروی، فاطمه عادلی، ملیکا متولی، زهرا پورحیدر، الهام فرهمند، ثنا صادقی، فاطمه اردستانی، زهرا علیزاده، مرضیه نیکخواه، روژین تمریان را به میدان فرستاد و رها یزدانی را درون دروازه قرار داد.

اولین گل سپاهان در این فصل با سوپرگل روژین تامریان در دقیقه ۱۴ بازی به ثبت رسید.

بیان محمودی سرمربی سپاهان پس از این برد گفت: تساوی برای ما بسیار سخت بود و در بازی اول مقابل تیمی با کیفیت و مدعی عنوان قهرمانی سیرجان بازی کردیم و می دانستیم که کار بسیار سختی داریم. بازی در پیش است، اما همه چیز در تمرینات پیش فصل آماده شده بود.” خدا را شکر که امتیاز کامل این بازی مهم را به دست آوردیم.

وی افزود: من کمترین سهم را از این برد دارم، بازیکنان و کادر محترم و پشتیبانی ما برای این برد زحمت کشیدند و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

محمودی ادامه داد: ۵ بازیکن سیرجانی جذب کرده ایم و به هر حال خیلی حساس بود. قبل از بازی به آنها گفتم احساساتی نشوند و در نهایت با یکی دو تعویض توانستیم بازی را کنترل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا