ورزشی

سپاهان به تیم انتهای جدولی باخت!

تیم های فوتبال سپاهان و صنعت نفت در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان با قضاوت محمدحسین زاهدی فر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود صنعت نفت به پایان رسید.

گل های صنعت نفت در این دیدار را بوبکر تراولی (۸)، یوسف کی شمس (۲۵) و شهریار مقانلو (۳۳) برای سپاهان به ثمر رساندند.

ترکیب سپاهان: نیما میرزازاد، رضا اسدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان (محمدجواد حسین نژاد-۶۵)، فرشاد احمدزاده (کارت زرد)، کاوه رضایی، میلاد زکی پور، امید نورافکن، محمد دانشگر (سیوشکار یزدانی) ) (زرد)) و شهریار مغانلو (کارت زرد) (۶۵-علی اصغر عربی)

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، عرفان گرمی، میثم تهیدست، مصطفی نایج پور (دریافت ۲ کارت زرد و اخراج)، طالب ریکانی (۶۲-علی یوسف)، مصطفی احمدی (۴۶-رحیم آلبوغبیش)، فرشاد محمدی مهر امیرمحمد پناهی، بوبه کار. ، حسین شنانی (۵۵- رضا امانی نژاد) و یوسف کیشمس (۶۲ محمدصادق بارانی)

نیمه اول

این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که سپاهان با هدایت «خوزه مورایس» در هفته های اخیر روزهای خوبی را پشت سر نگذاشته و امیدوار است با پیروزی در این دیدار ناکامی های اخیر خود را جبران کند.

نیمه اول بازی در حالی آغاز شد که صنعت نفتی در دقیقه ۸ در پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و کی شمس پشت این توپ قرار گرفت و با یک ضربه دیدنی و پس از مهار ناقص نیما توپ را به سمت دروازه سپاهان زد. میرزازاد. بوباکار تراولی موفق شد توپ برگشتی را به تور دروازه زرد پوشان بچسباند و بازی را ۱-۰ کند.

در ادامه مسابقه این تیم صنعت نفت بود که بازی بهتری انجام داد. در دقیقه ۱۳ امیرمحمد پناهی با یک ضربه محکم توپ را پشت محوطه جریمه سپاهان به درون دروازه فرستاد که با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۴ تیم سپاهان از سمت چپ حمله را تدارک دید و بازیکن این تیم با یک پاس زمینی توپ را مقابل دروازه صنعت نفت فرستاد که اسدی نتوانست از این پاس استفاده کند و توپ به بیرون رفت. با اختلاف کمی از کنار دروازه خارج شد.

گل دوم صنعت نفت، دانشگر را راهی بیمارستان کرد

در دقیقه ۲۵ در حالی که دانشگر در خط دفاعی توپ و میدان را در اختیار داشت، یوسف کی شمس در موقعیت تک به تک با دروزهبان توپ را ربود و توانست برای دومین بار با ضربه ای دروازه سپاهان را باز کند. شلیک دقیق

در ادامه این صحنه دانشگر مصدوم شد و سیاوش یزدانی جایگزین او شد و پس از خروج از زمین با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

اما در دقیقه ۳۳ شهریار مقانلو با پاس کاوه رضایی پشت محوطه جریمه صنعت نفت صاحب توپ شد و با شوتی روی زمین توانست در این بازی سپاهان را به ثمر برساند تا اختلاف را به حداقل برساند.

در دقیقه ۳۷ تیم سپاهان در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و شوت بازیکن این تیم به نظر به دست بازیکن صنعت نفت برخورد کرد و در حالی که اصفهانی ها معتقد بودند داور باید پنالتی را اعلام کند. لگد زدن اما محمدحسین زاهدی فر به اشتباه هند اعتقادی نداشت.

مصدومیت مصطفی احمدی در برخورد با دابو

در ثانیه های پایانی نیمه اول این دیدار، برایان دابو و مصطفی احمدی در یک برخورد هوایی با ضربه سر برخورد کردند که هر دو مصدوم شدند و پس از آن مصطفی احمدی زمین را ترک کرد و در ابتدای مسابقه جای خود را گرفت. نیمه دوم. به رحیم البوغبیش داد.

در ادامه این نیمه سپاهان موقعیت های گلزنی خوبی داشت اما نتوانست کاری از پیش ببرد تا اینکه نیمه اول بازی با نتیجه ۲-۱ به سود صنعت نفت به پایان رسید.

نیمه دوم

تیم سپاهان در نیمه دوم حملات خود را افزایش داد تا از شکست دیگری جلوگیری کند. در دقیقه ۵۲ بهترین موقعیت سپاهان توسط شهریار مقانلو به دست آمد و او در حالی که در فاصله شش قدمی توپ را در اختیار داشت، توپ را بالای دروازه حریف فرستاد.

در دقیقه ۸۴ مصطفی نایج پور با اشتباه داور با کارت زرد دوم روبرو شد تا صنعت نفت ۱۰ نفره بازی را ادامه دهد. او در دقیقه ۸۳ اولین کارت را گرفت.

امیدهای سپاهان برای رسیدن به گل با ۱۰ نفره صنعت نفت بیشتر شد و حملات خود را تشدید کردند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و این دیدار با برتری ۲-۱ صنعت نفت به پایان رسید.

نفت با این برد ۱۶ امتیازی شد و با صعود به رده پانزدهم خود را از انتهای جدول جدا کرد. سپاهان با ۳۴ امتیاز در رده چهارم باقی ماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا