ترندهای روز

سگ هار جان کودک دزفولی را گرفت

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

پسری اهل شهرستان دزفول که حدود دو هفته پیش در کوی امام رضا (ع) مورد حمله و گاز گرفتن سگ قرار گرفت، طبق گفته خانواده وی در گفت و گو با برخی رسانه هاری، جان باخت.

به گفته خانواده این پسر که امیرحسین نام دارد، حدود دو هفته پیش در منطقه کوی امام رضا (ع) مورد حمله یک سگ ولگرد قرار گرفت.

آنها افزودند: کودک پس از بستری، واکسیناسیون و درمان از بیمارستان ترخیص می شود اما متأسفانه پس از چند روز کودک دچار تب شدید شد و به کما رفت و در نهایت فوت کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در این خصوص گفت: کودک ۶ ساله دزفولی که توسط سگ هار از ناحیه سر، صورت و قسمت های مختلف بدنش مجروح شد، متاسفانه علیرغم وجود اقدامات درمانی گسترده دیروز، در بیمارستان علی به ویروس هاری مبتلا شد. اصغر تهران درگذشت.

معضل سگ های ولگرد در مناطق مختلف دزفول، اهواز، ایذه و برخی دیگر از شهرهای خوزستان به معضلی تکراری تبدیل شده است. چندی پیش نیز مرکز بهداشت دزفول از افزایش حیوان گزیدگی در دزفول نسبت به سال گذشته خبر داد.

بیشترین آمار حیوان گزیدگی در دزفول مربوط به سگ است.

چندی پیش کمیسیون خدمات شورای شهر دزفول نیز از شهروندان خواست از غذا دادن به سگ های ولگرد خودداری کنند زیرا این اقدام باعث هجوم بیشتر این حیوانات به مناطق مسکونی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا