فناوری

سیاست راهبردی امام آوردن مردم به صحنه بود؛ سیاست دشمن خارج کردن مردم از صحنه

به گزارش خبرگزاری، به نقل از میهن تجارت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در سالروز قیام تاریخی مردم قم در ۲۸ دی در ماه ۱۳۵۶ در دیدار با هزاران نفر از مردم این شهر با اشاره به قدرت نقش آفرینی بی نظیر مردم، حضور و پرچمدار ملت در هر عرصه و عرصه ای، راهبرد موثر و راهگشا. امام خمینی (ره) و نظام اسلامی. سیستم؛ و بی انگیزگی و بیرون کشیدن مردم از صحنه را راهبرد دشمنان سرزمین پاک ایران به ویژه آمریکا و صهیونیسم برشمردند و تاکید کردند: هرکسی در همه جا زبان، نفوذ و مخاطب دارد. به آن اقتصادی، فرهنگی و … می گویند.

حضرت آیت الله خامنه ای قم را شهر قیام، علم و جهاد خواندند و به درس های ماندگار قیام خودجوش مردم مؤمن این شهر در سال ۲۸ اشاره کردند. دی در ماه ۵۶ گفتند: این حادثه عظیم در اعتراض رخ داد. رژیم وابسته با انتشار مطلبی توهین آمیز علیه امام خمینی قدرت نقش آفرینی مردم در حوادث بزرگ را به اثبات می رساند.

وی غزه را مصداق عینی این قدرت عظیم مردمی دانست و گفت: گروه کوچکی از مردم در سرزمینی کوچک آمریکا را با همه ادعاهایش شکست داده اند و با قدرت صبر و استقامت رژیم صهیونیستی وابسته به آمریکا را شکست داده اند.

رهبر انقلاب سرنگونی رژیم وابسته و طاغوت طاغوت را در عرض یک سال از قیام مردم قم نتیجه ملموس حضور مردم در صحنه دانستند و گفتند: امام بزرگوار این درس بزرگ را به ملت داد. در سال ۴۱ و ۴۲ با گفتار و کردار. نشان داد که حضور مردم در میدان معجزه است.

حضرت آیت الله خامنه ای اتکا به توده های مردم را ایران تحلیل راهبردی امام در مقابل روش های رایج سیاسی از جمله نشست و برخاست با احزاب و شخصیت های سیاسی دانستند و افزودند: امام در ۱۲ خرداد ۴۲ نفر در فیضیه به میدان آمدند. مردم را به میدان آورد و پرچم را گرفت. گفتند قیام مردم در ۱۵ خرداد ۴۲ در تهران، قم، ورامین و شهرستانها پاسخ ملت به این ندای است.

قیام خودجوش مردم قم در ۱۹ دی وی حضور همیشه در میدان را پاسخی به درس امام دانست و گفت: تکیه بر مردم البته درس امیر مؤمنان است که در نهج البلاغه می فرماید توده مردم تکیه گاه هستند. دین، بدنه اصلی جامعه و ذخیره رویایی در برابر دشمن.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با انتقاد از کسانی که حضور رئیس‌جمهور در میان مردم را پوپولیسم می‌خوانند، گفتند: حمایت مردم محور اصلی سیاست‌های نظام است. البته کیفیت کار با توده مردم هنر بزرگی است که باید دانست.

رهبر انقلاب «هدایت دقیق» و «توانمندسازی شناختی» را دو لازمه کشاندن مردم به میدان مبارزه و قیام برشمردند و گفتند: هدف از دعوت مردم، حکومت اسلامی، عزت اسلامی، خیر کامل و اعتلای کامل است. از مردم. ملت و مقابله با استکبار.

وی افزایش دانش مردم را وظیفه اندیشمندان، اساتید، فرهیختگان، دانشجویان و سایر اقشار تاثیرگذار در افکار عمومی دانست و گفت: آمریکایی ها پس از ۴۵ سال همچنان با ساده اندیشی و محاسبات اشتباه خود در کنار عزیزان خود توجیه می شوند. چهره رژیم مطرود و وابسته ای که در ۲۲ بهمن مرد. ۵۷ با لگد ملت از این سرزمین رانده شد.

رهبر انقلاب دخالت مستقیم انگلیسی ها را در روی کار آمدن رضاخان بیان کردند و افزودند: این عنصر انسان ساز با کمک عوامل انگلیسی پس از چند سال شروع به دگرگونی فرهنگ ملت کرد. چشم نگاه کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به دخالت انگلیس در روی کار آمدن محمدرضا و کودتای مشترک آمریکا و انگلیس برای بازگرداندن شاه فراری به قدرت در سال ۱۳۳۲ افزودند: رژیم اول، میانه و آخر طاغوت با کمک بیگانگان روی کار آمد و ادامه داد. . وجود ننگین آن و در ازای این کمک، نه تنها نفت ایران، بلکه عزت و دین و ناموس ملت را به بیگانگان فروخت، اما اکنون عده ای در صدد توجیه آن رژیم فاسد هستند.

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود به تبیین راهبرد جبهه استکبار و استثمار در ایران پرداختند و افزودند: آمریکا و رژیم صهیونیستی مخالف راهبرد امام برای رساندن مردم به میانه راه هستند. میدان را به آنها بسپارید و پرچم تلاش و مبارزه، سیاست کلان “بیرون کشیدن ملت ایران” را به آنها بدهید و آنها از “صحنه” استفاده کرده اند و همچنان با روش های مختلف این سیاست را دنبال می کنند.

وی تلاش برای کوچک شمردن حضور مردم در مناسبت های مهم را یکی از ترفندهای دشمن برای حذف مردم از صحنه دانست و گفت: تمسخر پیاده روی اربعین، تردید در احترام مردم به رهبر معظم ایران و منطقه و همچنین ایجاد شبهه. درباره عظمت مردم در اعیاد مذهبی مانند نیمه شعبان نمونه ای از سیاست راهبردی دشمن بیرون راندن مردم از میدان است.

رهبر انقلاب افزودند: دلیل این دشمنی این است که علت پیشرفت و احترام ایران و ظهور آن به عنوان یک قدرت مهم در منطقه و ایجاد عمق استراتژیک منحصر به فرد برای نظام را درک کرده اند. مقاومت در سراسر منطقه و شکست همه توطئه های ناشی از کودتا و جنگ. حضور مردم ایران در صحنه تحمیلی بر توطئه های امنیتی است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: البته در جایی که به هر دلیلی از حضور مردم جلوگیری می‌شود، دشمن خوشحال است که بسیاری از بخش‌های اقتصادی همین‌طور است.

وی تلاش رسانه های بیگانه را برای دلسردی مردم به ویژه جوانان از آینده دانست و گفت: تعمیم یا بزرگ نمایی نکات منفی، ترویج بیهودگی حضور در فعالیت های سیاسی و ایران تحلیلات و به رخ کشیدن کاستی ها و سختی ها. اقتصاد یکی از فعالیت های تبلیغاتی آنهاست.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: البته ما مشکل اقتصادی داریم و ضعف های مختلفی وجود داشت و هست و اگر بررسی دقیقی انجام شود بیشتر این ضعف ها ناشی از عدم حضور مردم است. در مناطقی که مردم حضور دارند، ضعف های کمتری دارند.

وی «قلدران قدرت ها و آمریکا و رژیم صهیونیستی» را ترفند دیگری برای بیرون راندن مردم از میدان دانست و گفت: اگر مردم ایران از قدرت خاصی می ترسیدند، دیگر جمهوری اسلامی وجود نداشت. در حالی که امروز قدرت های زیادی وجود دارد.” که مدعی حاکمیت و خدایی بر منطقه بودند از ملت ایران بترسید.

حضرت آیت الله خامنه ای یکی دیگر از ابزارهای بیگانگان برای حذف مردم از صحنه را «بی اعتقادی مردم به عوامل حضور، شجاعت و قدرت» خواندند و گفتند: ایمان دینی و تشریع بالاترین عامل قدرت آفرینی و تلاش دشمن است. و هدف تبلیغات تضعیف این عوامل است. خواهد بود

وی افزود: موضوع حجاب و امثال آن باید مورد توجه قرار گیرد و با این نگاه کار شود که مشکل تنها ناآگاهی برخی افراد از موضوع حجاب نیست، بلکه برخی افراد با انگیزه مخالف و مخالف این مسائل هستند.

«افزایش اختلاف و دو قطبی کردن مردم» به گونه ای که موضوع از اختلافات دوستانه فراتر رود و به محکومیت هر حرف طرف مقابل، حتی اگر خوب باشد، راه دیگری برای خالی کردن میدان از حضور مردم بود. که رهبر انقلاب پس از تشریح آن فرمودند: راه مقابله با این طرح ها حضور مردم در مسائل سیاسی، اقتصادی، ایران تحلیلاتی و حتی امنیتی است.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: در حوزه مسائل امنیتی مردم می توانند با شناسایی عوامل دشمن به نهادهای امنیتی کمک کنند چرا که تاکنون بسیاری از مشکلات امنیتی با کمک مردم حل شده و دستگاه ها از وقوع فجایع مشابه جلوگیری کرده اند. حادثه کرمان که می توان گفت توطئه ده ها هزار نفر را خنثی کرد. برابر است با آنچه اتفاق می افتد.

وی ارتقای حضور و نقش آفرینی مردم را یکی از ارکان مهم اداره صحیح کشور و لازمه قطعی انقلاب برای رسیدن به اهداف خود، نوعی توصیه به حقوق و تکالیف هر سخنران و منبری دانست. . وی افزود: عالم، مرجع، روحانی، استاد دانشگاه، هنرمند، مدیر، سیاستمداران رسمی، صدا و سیما و همه وظیفه دارند مردم را به حضور در میدان و ایستادن در آن تشویق کنند، هرچند وظیفه دولتمردان سنگین‌تر است، زیرا مردم آماده هستند و باید زمینه حضور خود را فراهم کنند.

رهبر انقلاب، اجتماع عظیم مردم در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، حضور مردم در راهپیمایی های ۲۲ بهمن و روز قدس و اجتماع را در ایام الله از جمله سالروز می شمردند. نهم دی وی ماه را نشانه بارز آمادگی مردم برای حضور میدانی دانست و گفت: مردم در سالروز شهادت سردار بزرگوار افتخار می کنند. از راه دور به کرمان آمدند و با وجود آن حادثه فاجعه بار، فردای آن روز همان تجمع مردم با همان شدت و قدرت و انگیزه ادامه یافت. یعنی مردم آماده هستند و ما مسئولان باید زمینه حضور آنها را فراهم کنیم.

وی در خصوص ماجرای غم انگیز کرمان گفت: این فاجعه واقعاً گریبان ملت ما را گرفته است، البته ما اصراری به اتهام زدن به این و آن نداریم، بلکه اصرار داریم عوامل واقعی و پشت پرده را شناسایی و آنها را سرکوب کنیم. برای مجازات آنها.” ان شاء الله مسئولین محترمی که با جدیت کار می کنند می توانند عواملی را که در این جنایت دست داشتند و پشت آن بودند مجازات کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش پایانی سخنان خود به موضوع غزه پرداختند و با اشاره به تحقق تدریجی پیش‌بینی‌های بصیر در این زمینه، گفتند: پیش‌بینی می‌شد پیروز این میدان، مقاومت فلسطین باشد. و بازنده رژیم لعنتی و لعنتی صهیونیستی خواهد بود. امروز این پیش بینی محقق می شود.

وی سه ماه جنایت و کودک کشی صهیونیست ها را اتفاقی فراموش نشدنی در تاریخ دانست و افزود: حتی پس از نابودی و محو این رژیم از روی زمین، این جنایات فراموش نمی شود و به خاک سپرده می شود. تاریخ. روزی عده ای در این منطقه به قدرت رسیدند و برای چند هفته هزاران کودک را کشتند، اما صبر مردم و مقاومت فلسطین آنها را مجبور به عقب نشینی کرد.

رهبر انقلاب در تشریح نشانه های شکست و شکست رژیم صهیونیستی پس از حدود ۱۰۰ روز جنایت خاطرنشان کردند: گفتند حماس و مقاومت را نابود می کنیم و مردم غزه را بسیج می کنیم که نتوانستند. و امروز مقاومت زنده و سالم و آماده است، در حالی که رژیم صهیونیستی خسته، ذلیل و پشیمان است و داغ جنایتکار بر پیشانی اش است.

ایشان این جلسه را مایه عبرت دانستند و گفتند: این درس نشان می دهد که باید خط ایستادگی در برابر ظلم و زور و استکبار و غصب را دنبال کرد و مقاومت باید خود را به روز و آماده نگه دارد و از ترفندهای دشمن غافل نباشد. و به یاری خدا هر چه بیشتر به دشمن ضربه زد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: ان‌شاءالله روزی می‌رسد که ملت ایران و ملت‌های مسلمان پیروزی صبر و استقامت و توکل بر خدا را بر دشمنان و شیاطین جهان ببینند.

یک دیدگاه

  1. .
    آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای گفت: در خصوص فاجعه‌ی اندوهبار کرمان ما اصراری نداریم که این و آن را متهم کنیم.

    رهبر معظم انقلاب،
    طبیعی است اصراری نداشته باشید زیرا خودتان متهم ردیف اولید که از فاجعه خبر داشتید مراسم را لغو نکردید فقط مانع رفتن سرداران سپاه و خانواده‌ی سردار سلیمانی شدید.
    اگر خودشناسی و نیکودلی، تو داری کلید در مشکلی.
    به بی‌التفاتی شوی متهم، دلالت کند بر غرور تو هم.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا